Bebekler İçin Sevimli Dikişler - Made For Baby Cute Sewn Gifts




Bendeki de şans… Durdu durdu, tam kitabım çıktı işler çoştu. Şu son iki hafta iş yerinde nefes almadan çalıştım ki, bu durum bir süre daha devam edeceğe benziyor. Harekette bereket vardır diye pozitif düşünmeye çalışıyorum. Hem ben her zaman yoğunluk ve stres altında daha çok iş ortaya çıkarırım. Gevşemeye gelmeyen bir yapım var. Beni işsiz, plansız bırakmamak lazım (Patronum bunu çook iyi biliyor ne yazık ki)  Yapacak şeyimin olmadığını pek bilmem ama eğer yoksa bil ki direk depresyondayım ben…


Neyse gelelim instagramdan bir kaç kez duyurduğum ama bir türlü burada bahsedemediğim kitabıma. Gerçi her şey bu blog ile başladı. İlk yıllar hayal bile edemezdim bir kitabımın olacağını. Bırak kitabı bir de dikiş kitabım oldu. Arkadaşlarım durup durup yaa sen kitap çıkartsana derlerdi ama onların istediği benim başıma gelen saçma hikayeleri  anlattığım komiklikler kitabıydı: ) Bu onlar için de sürpriz oldu yani… Kim bilir belki emekliliğimde oturur, Ben Bir Pişmiş Tavuğum isimli kitabımı yazmaya başlarım…


Bebekler İçin SevimliDikişler ile ilgili öyle güzel yorumlar, öyle güzel tepkiler aldım ki inanın bu kadarını hiç ama hiiiç beklemiyordum. Bu mutluluğu bana yaşattıkları için TUVA Yayıncılık’a bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Hayatım boyunca unutamayacağım bir deneyim yaşadım sayelerinde.

Annemle babama gönderdim ilk olarak kitabımı. Doğal olarak annem ağladı, babam burnunu çekti, ağlamaya zorladı kendini ama yok olmadı, zaten sonra unuttu, güzel kağıda basmışlar dedi. Puanı Tuva aldı. Kitabın üstünde adımın yazmasına da sanki biraz şaşırmış, üstünde Ayda yazıyor diyor. Bir tiroidimi bir de bu kitap olayını pek kafada oturtamadı kendisi: ) Hele buraya gelsinler yüz yüzeyken bakalım neler diyecek.


Kitap için çalışmaya başladığım geçen mart ayından bu yana dikiş ile öyle çok haşır neşir oldum ki bu süreçte öğrendim bir çok şeyi.  Yani kesinlikle korkmayın yapamam demeyin, yeter ki  isteyin yapmayı. Bunun ne olduğunun inanın hiçbir önemi yok, ne yaparsanız yapın yapmaya başlamadan önce nasıl yapılacağı konusunu sakince kafanızı yorarak düşünün. Bana gelen birçok yorumdan anladığım ne yazık ki toplulumuzda okuduğunu anlama ya da yöntem bilgisi oldukça az. Google ve pinterest gibi nimetler var elimizin altında, sonsuz bir kaynak… Araştırın, bilgi oracıkta sizi bekliyor…

Emojisiz yazamadığımı farkettim biraz önce… Eksik kaldı sanki ifade olmayınca yazdıklarım… Cep telefonu ile yaşadığımız için noktalama işaretleri yenine emoji kullanıyoruz tabii, olacağı buydu.
Şimdi kitabımı bulacağınız yerleri sıralayacağım. İnstagramın direk mesajından devamlı sorulan soru bu, copy-pate yapabilmek için düzgün düzgün yazayım buraya da bana kolaylık olsun: )

www.kitapyurdu.com www.goblen.com  www.yamayama.com.tr  www.dr.com.tr www.idefix.com ve tuafiyelerde bulmanız mümkün.  Bulunduğunuz şehirde hangi tuafiyelerde var diye merak ederseniz de Tuva Yayıncılık’ın sayfasında buraya bakabilirsiniz.



Kitabımın Mayıs ayının başında Amerika’da satışı da başlayacak. Onunla birlikte de bir aydan fazla sürecek bir blog turu hazırlığı içerisindeyiz şu sıralar. O kadar heyecanlıyım ki, bakalım blog turuna katılan o birbirinden yetenekli kadınlar hangi projeleri seçtiler, neler neler yaptılar…

Ne yazdım ama, demek ki özlemişim buraları… En kısa zamanda yine buluşuruz diyeyim ve kaçayım ben, kalın sağlıcakla…


What luck! Unfortunately in these days of my book reveal, I were working for a very important tender in the office and I am still very busy.

Because of that, I could not share this news on my blog. whereas, this is the place where it everything began... I could never have imagined that I would have had a book in first years of my blog.

As I briefly mentioned in a previous post, my first book is finally revealed.

Made For Baby Cute Sewn Gifts is all about pretty things for babies.
The arrival of a new baby is not only cause for celebration, but also an opportunity to make handmade gifts. There’s nothing more heart warming than an exquisite handmade keepsake for a little one and sewing personalised presents for babies are more popular than ever. You will find 22 beautiful projects, Includes: bibs, blankets, diaper bags, cute stuffed bunny toy, appliqued cushion cover, a pretty rattle, wall hangings that will transform your child's room into a joyful playground and so much more…

Many of the projects are fat-quarter friendly. So it can be a great way to use up scraps of fabric you have!

My book will coming out in America at the beginning of May. We are in preparation for a blog tour of Made For Baby. I can not wait to see that these talented women who participated in the blog tour are choosing which projects and what they made.


You can see more images from my book on instagram ; #madeforbabybook #madeforbabycutesewngift #bebeklericinsevimlidikisler

“Made for Baby Cute Sewn Gifts” is now available to pre-order on Amazon.com, Book Depository and amazon.co.uk .

See you soon again…





14 yorum :

  1. Bak buraya yazıyorum , bu daha başlangıç . Sırada başka kitaplar ve TV'de kendi proğramın var. O videodaki şirinliğin neydi öyle? Funda'nın da emeğine sağlık , güzel bir çekim olmuş 👌🏼Seni çok seviyorum ben ya 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Abla'cığım her şey tamam hoş da benden TV de program bekleme:)) Yok ben kasılıyorum, dudaklarım kuruyor, ayy hiç beğenmiyorum kendimi...
      Başka ne istersen yapacağım bak söz:)

      Sil
  2. Sorun ne biliyormusun Ayda?
    kitabı eline alınca,ne harika bir şey hazırlamış deyip,yapmaya geçtiğinde,korkunç bir emekle karşılaşmak...

    fotoğraflarına bakmak,hazır olanı sayfalarda seyretmek paha biçilmez keyif...ama aşamalara geçtiğinde,en ufak şeye bile dikkat etmek,kumaş seçmek,okuduğunu anlayıp tatbik etmek,minik dikiş paylarını hesaplamak...işte tam oralarda göğsüm daha çok kabarıyor...daha çok gurur duyuyor,daha çok hayran oluyorum sana...hay Allah'ım nasıl bir emek diyorum her bir projende...

    Çok uzun zamadır hiç bir şey beni böyle keyiflendirip çoşturmamıştı...çok çok teşekkür ederim sana kendi adıma...seninde,kitabının da yolu açık ve kutlu olsun güzel arkadaşım...dilerim ki,bu güzel kitap vesilesiyle nice mutlulukların olsun☺❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yazdıklarınla çok ama çoook mutlu oldum Sibel. İnan bu aşamayı hiç hayal etmemiştim. Yani birilerinin kitaptakileri yapacaklarını:) Çok komik değil mi?? Yani sanki öyle bakmalık bir şeymiş gibi. Senin ve diğerlerinin diktiklerini gördükçe artıyor mutluluğum. Esas hoş olan buymuş, o bunalımlar, titizlenmeler unutuluyormuş meğer:)
      Eğer seni çoşturmayı başardıysam ne mutlu bana. Öpüyorum çook...

      Sil
  3. Tekrar tebrik ederim. Ellerine emeğine sağlık. Henüz kitabı alma fırsatım olmadı ama en kısa zamanda almak istiyorum.Sevgiler��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Fadiş:) Ne güzel günlerdi şundan 3-4 yıl öncesi, bloglarda çoştuğumuz günler...
      Çook öpüyorum seni. çoook

      Sil
  4. Sevgili Ayda ianılmazsın :) kutluyorum,hastalıklarla boğuştuğumuz şu günlerde bana iyi gelen şeylerden biri oldu kitabın....ben bekliyordum bu haberi,devamının geleceğinden de eminim....D&R lara gelmemişti henüz ama...küçük bir kitapçıya sipariş verip aldım....Dikişle hiç alakam yok ama dikiş sever kardeşim için güzel bir hediye oldu...nicelerine diyor sevgiyle kucaklıyorum.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok çok geçmiş olsun, umarım şimdi tüm sıkıntılar, hastalıklar geçmiştir.

      Kitap için ve diğer güzel sözleriniz için ayrıca çok teşekkür ederim. Umarım hiç bir zaman yüzünüzü kara çıkartmam:)

      Sil
  5. 2013 yılının bir öğle arası mühendis mühendis craft alemlerinde gezerken keşfetmiştim seniiiii.... ne kadar gerçek bir insansın ve bugün bu haberin ne kadar inanılmaz!
    Sanki kendi başarımızmışcasına gurur duyuyoruz seninle ayda! Öyle advertising kokan işlerden kendini bu denli özenle koruyup yalnızca iyi işleryapıp samimi bir insan olarak bu başarıya ulaştın, canı gönülden kutluyorum. Satışı bol olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esas şu yazdıkların ne kadar içten...
      Bu kitap olayı bana en çok çevremdekilerin benim adıma nasılda gerçekten, içten sevindiklerini gösterdi. İşte beni en çok mutlu eden şeylerden biri de bu..
      Birazcık birilerinin ruhuna dokunabilmişim, karşılıklı dokunmuşuz yani. Tıpkı ilk postumda yazdığım gibi olmuş aslında herşey.
      Şükür :)

      Sil
  6. Hayırlı olsun, sizin ve dikiş severlerin adınıza çok sevindim. Devamı gelir inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun. Sizin diktiklerinizi gördükce dikis hevesim artıyor. Bir makinam olmasa da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, böyle böyle başlıyor aslında, yani heveslene heveslene bir bakıyorsun dikiyorsun:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...