Harika Bir Kitap Çekilişi Daha / Giveaway; Win a Copy of The Beautiful Book "Beautiful Stitches"



Sanırım bir ay önce falan Tuva Yayıncılık’ın Facebook sayfasında gördüm bu nakış kitabını. Kapağı çok sevimliydi. İçine şöyle bir göz attım, fotoğraflar harika, desenler modern ve basit. Hemen aklımın bir köşesine yazdım.

Bazen kızıyorum kendime, her gördüğüne özeniyorsun, her hoşuna giden şeyi yapmak istiyorsun, sonra da hiçbir konuda uzmanlaşamıyorsun diye… Ama yapacak bir şey yok, sanırım bu yaştan sonra değişmem biraz zor. Kabullenmeye çalışıyorum kendimi yavaş yavaş… Olsun diyorum, hepsini deneye deneye belki de birinde karar kılacaksın, belki de öyle bir şeyle karşılaşacaksın ki o senin hayatını değiştirecek, ondan başka bir şey ile uğraşmak istemeyeceksin… O zamana kadar denemeye devam.


Kitaptan şimdiye kadar iki küçük işleme yaptım ama bu fotoğrafları daha önce, kapalı bir haftasonunda çekmiştim, o zaman hemen paylaşmak istiyordum sizinle ama araya başka işler girdi bir türlü ne fotoğrafları düzenleyebildim ne de yazısını yazabildim.


Bu güzel kitap da daha önce çekilişini yaptığım Aga’nın Klasik ve Modern Tığ işi Projeleri ve Amy’nin Sevimli Dikiş Projeleri kitaplarının yayıncısı Tuva Yayıncılık’a ait. Kitaptaki tüm tasarımlar ise Susan Bates’in. Tüm işlemelerinde DMC muline ipliklerini kullanmış. Renkler öyle güzel ki.


Artık eskisi kadar zor, detaylı, karışık işlemeler pek tercih edilmiyor. Onun yerine daha basit, daha modern, daha sevimli tasarımlara gidiyor elimiz, yani en azından benim öyle. O yüzden bu kitaptaki bir çok deseni çok sevdim. Bu kış sanırım epey zaman geçireceğim onunla… İçinde 100’ün üzerinde çizim var, çiçekler, kuşlar, küçük desenler… Pek sevimli…


Sizin de aklınızı çeldiyse bu kitap, benim de olsa şöyle sayfalarını sevsem güzel güzel derseniz, aşağıya mail adresiniz ile birlikte yorum bırakmanız yeterli. 15.11.2015 saat 24:00’e kadar zamanınız var. Şanslı kişiyi ertesi gün yine buradan hep beraber öğreneceğiz.

Yok ben çekilişi falan bekleyemem derseniz kitabı www.goblen.com sitesinden alabilirsiniz tabii, ben sizi tutmayayım…

Haydi iyi şanslar…



I met this beautiful book on Tuva Publishing's facebook page about a month ago. I really liked all designs which made by Susan Bates.

Susan Bates is an experienced embroidery designer, known for her cross stitch designs but this  book which called Beautiful Stitches, contains over 100 embroidery motifs and focuses on a variety of subjects, such as birds, flowers, the natural world and also including trendy motifs that feature lettering, fashion accessories and travel. And for those of you who like to relax there are motifs on the themes of tea and coffee breaks and summer gardens.


I have even made two designs from this book within only a few days and I guess I will spend this winter with this book : )

This pretty book was published by Tuva Publishing as I have already shared with you before; Aga's book ; Vintage Style Crochet Projects and Amy's book ; Sweetly Stitched Handmades.

"Tuva Publishing" who is publisher of this lovely book is an independent international publisher of a wide selection of needlecraft books, all highly illustrated in full colour since 2004.

I enjoyed these books a lot more than i thought and. I wish I could make all projects in the books...

And if you want to have this “Beautiful Stitches” book, Just leave a comment below with your email and if you want, share this giveaway with you friends.


You have time until 15.11.2015, 12:00 pm  (Istanbul local time)

If you do not want to wait for the giveaway you can have it from Amazon.

Good luck!










186 yorum :

  1. ne olur şans bana gülsün diyorum :)
    tatlibelaela5238@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ah benim olsun:)
    baharyuksel24@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. Ayy yine süper bir kitap, nakışa bu aralar ben de merak saldım :) herkese bol şans! :)
    sahika@kadinsanat.net

    YanıtlaSil
  4. heyy ben yine varım :) yorgunbahar@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. gulsahisciler@gmail.com
    Hadi bakalım bol şans kısmeti olan kazansin :)

    YanıtlaSil
  6. Çok güzelmiş keşke benim olsa oznureyilmaz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir kitap.İşlemeye başlamak için bana sebep olur ne güzel
    ebruli1410@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. burcutekin13@hotmail.com
    çok ciciymiş herkese bol şans

    YanıtlaSil
  9. :) handegül
    kafdagihayaldukkani@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Çok istiyorum ben bu nakış işine başlamayı ama bir türlü kısmet olmadı, belki çekilişi kazanırsam hevesim kabarır :)

    cananaltinaygd@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. sevimli dikiş projelerini aldım çok güzel bir kitap gerçekten harika projeler var içinde... bunda neler var merak ediyorum :) bana çıkarsa yapacağım ilk projemi ben de size hediye ederiim :)
    cookmuunutkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. herkesin şansı açık olsun... aydacığım paylaşma kısmını çok takdir ediyorum. çekiliş olması mühim değil, senin gönlün paylaşımcı...sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Ne olduğu da önemli ama şans gülse
    Kırkyama@Outlook.com

    YanıtlaSil
  14. İnsanın aklını çelmez mi hiç bu kitap :)
    hozturkblog@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Umarım bana çıkar kananu1071@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Wonderful book! Thank you for a chance to win it!)
    my blog is http://julietcrosstitch.blogspot.ru/
    my email is yu.morgendorffer@mail.ru

    YanıtlaSil
  17. o daldan dala konanlardan biride benim :) yeni şeyler deneyimlemek çok güzel ama bu yüzden umarım şanslı olurum..sevgiler gulinozgur@gmail.com

    YanıtlaSil
  18. Nakış kursuna başlayacağım ben de haftaya:) çok istiyorum birşeyler işlemek bana çıkarsa ne ala çıkmazsa doğru goblen.com'a
    Sevgiler
    Esra
    edokmecic@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. Naughtygirl798@hotmail.com cok istedim lutfen benim olsunnnn

    YanıtlaSil
  20. harikalaratolyesi@gmail.com bahtsız Bedevi'yim biliyorum ama olsun denemeden olmaz dimi.

    YanıtlaSil
  21. I would love to win! This book looks beautiful! lisaannslife@gmail dot com

    YanıtlaSil
  22. Maymun istahli biri olarak cok isterim bana cikmasini😊
    Sezobigo@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Desenler cok tatli ve tabi fotograflarda pelinsoyucetin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. Umarım şanslı nakışsever benimdir😊 odosemeciler@yahoo.com

    YanıtlaSil
  25. Desenler cok tatli ve tabi fotograflarda pelinsoyucetin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Merhaba, sessizce takip edenlerdenim :) deryaoguz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Cook guzel :) pelinkaymakcilar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. harikaa :)
    pelinkaymakcilar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  29. Kısmetse benim olsun :)
    Zehracakir@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. Tuva yayıncılığı tebrik ediyorum valla. Bunlar ne cici kitaplar böyle 😍
    ruveydesen@gmail.com

    Şansım yaver giderse ne ala, gitmez ise tığ işi kitabıyla beraber bıda alınmalı en kısa zamanda. Amy'ı almıştım, sevmelere doyamıyorum hala 🙆

    YanıtlaSil
  31. Kitap harika görünüyor :) bende şansımı denemek istiyorum :) tugba.babur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. Yeni öğreniyorum insallah bana cikar daha cok motive olurum😊Harikaa bir kitaba benziyor.Sevgiler. gzmkurdas@gmail.com

    YanıtlaSil
  33. Bende aynen sizin gibiyim. Sanki beni anlatmışsiniz. betysen@hotmail.con

    YanıtlaSil
  34. Aydaaa ben ben ben sana pazar gunleri kek yaparim dikiş pırtıklarını toplarımmmmm ♡♡♡ aycacakirsoy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Harika bi çekiliş :) turkgmze@gmail.com

    YanıtlaSil
  36. Öyle güzel anlatıyorsunuz ki kitabın sayfaları arasında gezindim bende adeta.. Bana çıkarsa nasıl da sevinirim :))
    ikikucuksevgi@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Hello my friend. I wish I could win this beautiful book, as I've being learning (on my own) how to stitch. Who knows? Maybe I'm lucky and I will win it :))

    Cheers!

    YanıtlaSil
  38. Bana çıkarsa bu kış çok zevkli geçecek�� Pinarerdur@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Thanks for the opportunity!
    giorgiaghezzi1@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. Keşke benim olsa:) Çoook güzel! cnnkurt@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. Belki benim kısmetimdir :) busraguler.bg@gmail.com :))

    YanıtlaSil
  42. Çok istedim bu kitabı. Önce bir şansımı deneyeyim, olmazsa alırım artık ;)
    nazonundefteri@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. Bu işe yeni başlayan biri için çok güzel bir kitap inşallah bana çıkar:) oberber87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Bayildim...hepsi cok guzel gozukuyorlar...zeynepburcu79@yahoo.com

    YanıtlaSil
  45. Yeni bir seyler denerim:) oztas.elif54@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. Şans bana da gül artık , naturele@mynet.com

    YanıtlaSil
  47. Sipariş vermiştim ama gelmemişti. Şansıma buradan gelir belki.

    YanıtlaSil
  48. Kizimin sansina:) gulfemtrksvr@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. Yaa bayıldım gerçekten:) şimdiye kadar hep crossstitch ile ilgilendik belki bu kitap nakışa başlamam için bir sebep olur:) desenler okadar güzel ki ❤️ nurdanyasar12@gmail.com

    YanıtlaSil
  50. This book looks wonderful! I have recently discovered how relaxing and restoring it is to embroider! ellaandnesta at gmail dot com

    YanıtlaSil
  51. Çok sevimlii, inşallah şanslı kişi olurum :)
    derkenarlik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. I would love to win it :) my email is tinieststitcher@gmail.com

    YanıtlaSil
  53. Dikis nakis isleri hep karsima cikiyor nedense.Ve uzmanlasamama konusu da cok tanidik.Sansimi deneyeyim bari.. . xatunk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Cafenohut boş kağıt çekilişi yapsa katılırım:) sardunyabahcem@gmail.com...sevgiyle...

    YanıtlaSil
  55. Kitabın benim olmasini çok istiyorum. O benimmmmm :))))
    aysergun82@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. Çok güzel, keşke benim olsa😊nurordu@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. Belki bana çıkar çok öpüyorum sizi Sevgilerimle
    sinemsstore@gmail.com

    YanıtlaSil
  58. Belki, inşallah, neden olmasın????
    sinematasoy1983@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. ne guzel cekilis💓 hem de "kendimi sansli hissediyorum" 🙈 benim olsun fistik, acayim kapagini dalayim renkli dunyasina isleyeyim cesit cesit😍 bana ciksin x 40🙈💓 qmbutterfly@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. Çok isterim! :)
    Öpüyorum sizi..
    semayamacli@gmail.com

    YanıtlaSil
  61. Denemekte fayda var☺️ Gurgozde@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. Lütfen bana çıksın, lütfen, lütfen, lütfen :)

    dilekugurlu1627@hotmail.com

    YanıtlaSil
  63. Guzel ısler yapmak ıcın vesıle ola:)
    gulucuk@msn.com

    YanıtlaSil
  64. Sanirim bende sizin kisiliginizin ikiziyim 😊 Belki sizin sayenizde bu ise de el atmis olurum 💕🌼 tumay86@gmail.com

    YanıtlaSil
  65. cekilise katilmak tabii ki isterim..erkandelfin@hotmail.com tam 58.kisi oldum isiniz cok zor olucak :)

    YanıtlaSil
  66. Belkide benimdir ne dersiniz?İyi geceler
    ktopsak@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Sansin benden yana olmasi dilegiyle dilberaltintepe@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. Belki bu sefer bana çıkar.
    kucak dolusu sevgiler,
    tugceonay@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. Renkler harika...

    "mail.onurerdogan@gmail.com"

    YanıtlaSil
  70. Bende istiyorummm hakkatwen çok tatlış💝💗💖💕sevgiler ykutluk78@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Böyle işlerde hiç Şansım olmaz ama denemeye fayda var 😊 emelyapar@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. bol şans diliyorum umarım bu güzel kitap sahibini bulur pinar.tatlican@gmail.com sevgiler :)

    YanıtlaSil
  73. Kanaviçeye yeni gönül vermiş biri olarak çok işime yarayacağını düşünüyorum. Siz ne dersiniz? :))
    niko.tine@hotmail.com

    YanıtlaSil
  74. Kitabın güzelliği, fotoğrafların albenisine kapılmamak elde mi? Öyle güzel öyle şahane ki... İşi gücü bırakıp şablonlara ipliklere teslim olmaya hazırım. Benim olsun mu ki ☺️ zumran87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. Kaneviçeye başlamak için harika bir kitap diye düşünüyorum. Hemde Bodrum da böyle bir kitap arayıp bulamamısken .

    YanıtlaSil
  76. sevgili ayda, çekiliş hazırlayıp biraz heyecan yarattığın için izleyicilerin sana minnettar!
    sevgiler.tulaygokberk@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Benim olsa annemle neler neler yaparız
    av.beste karakaya@gmail.com

    YanıtlaSil
  78. Ben de varım :) tugluyeliz@gmail.com
    (Dogrusu bu:) )

    YanıtlaSil
  79. ayyy keşke benim olsaaaaa deyip ilk merhabamı da göndereyim sana bu sayede :)

    sonikpanik@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Merhaba :) kisakahvemolasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  81. Umarım bana çıkar da elim iki iş görür :)
    neslicetarifler@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. Çok seviyorum çarpı işini, kanaviçeyi. Önümüz kış, evde daha çok vakit geçirmeye başladığımda hemen yaparım yeni bir şeyler. Yorum bırakıyorum ama sanırım çekilişi beklemeden alacağım bu kitabı, sevgiler Ayda:)
    pskasli@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. Herkese bol sanslar tabi banada ☺ aylinulgenay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. hadı hayırlısı dıger kıtapları aldım cok begendım ayda hanım teşekkürler... çıkmazsa gene alırız :)
    benimrenklikecelerim@gmail.com

    YanıtlaSil
  85. Çıkmaz demeyin şansınızı deneyin demişler öyleyse ben de varım.Kitap güzel,hediye eden güzel ne yapayım.Yoksa daha çok faydalanacak birine gitsin derdim ama bakarsın bana da bir yol açar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de mail adresimi yazsaymışım daha iyiymiş:)
      baharrenkleri@gmail.com

      Sil
  86. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  87. ayyy istiyorum istiyorum
    fusuntufan@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. Harika! bu siralar benim de incik cincik ugrasasim var, kis modu sanirim, evde vakit boyle geciyor..☺sans bakalim, olmadi siteden artik..
    berran.celebi@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. Benim olsa hiç fena olmaz.
    tugbakula@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. Keçe işlerinden sonra bu işe de el atmak istediğim anda böyle güzel bir cekilis:) çok istiyorum umarım bana çıkar sevgiler...
    hilalgundogan88@gmail.com

    YanıtlaSil
  91. merhaba, çook güzel, belki benim olur:) eseneyupoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. çok güzel bir kitap.
    burcukaradag_@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. Şans benden olsun 🍀 serdabalkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. What a lovely book! I want one :)
    Rmatosoliveira @ gmail.com

    YanıtlaSil
  95. Çekilişlerde pek de şanslı değilimdir ama yine de bir şansımı deneyeyim dedim. İçimden geldi bu sefer :))
    iletisim@cicideko.com

    YanıtlaSil
  96. Yeni bir başlangıç olsun benim için
    emine_kibar5@hotmail.com
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  97. inşallah bana çıkar :) yasemintemurok@yandex.com.tr

    YanıtlaSil
  98. insallah bu sefer bana cikar hic sansli olmamama ragmeeen :) bd.50.hd@hotmail.de

    YanıtlaSil
  99. Merhaba,çok güzel bir kitap.Renkler harika!
    pprincipeta@yahoo.com

    YanıtlaSil
  100. Istiyorum işte :) şans
    saziye.palabiyik@gmail.com

    YanıtlaSil
  101. Bende istiyorumm insallah😊😊 ayseguliridere@hotmail.com

    YanıtlaSil
  102. Bende istiyorum bende
    tugceenes@gmail.com

    YanıtlaSil
  103. elbette ki bende varım:)
    gizemmid@gmail.com

    YanıtlaSil
  104. Ne güzel hediye :)
    nazlicicegimm@gmail.com
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  105. selcen_cakar@hotmail.com üçüncü kez göndermeye çalışıyorum bu yorumu :)

    YanıtlaSil
  106. Merhabalar,
    Umarım şans benden yana olur .. selenngenc@gmail.com

    YanıtlaSil
  107. O zaman ben de katilicam Ayda :)
    gulcince@hotmail.co.uk

    YanıtlaSil
  108. Merhabaa
    Abla-kardeş birlikte katılıyoruz çekilişe böylece şans bizden yana olursa 1 değil 2 kişiyi mutlu edeceksınız :)
    melissgenc@gmail.com

    YanıtlaSil
  109. Aa merak ediyor ve istiyordum bu kitabı :) Mail adresim : selin.eskici@hotmail.com

    YanıtlaSil
  110. Herkese bol şans tabii bana da :)
    yemerol@gmail.com

    YanıtlaSil
  111. Haydi Bismillah
    elif.hasturk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. Herkese iyi şanslar :)
    sebeyhan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. merhabalar kitap resimlerine bayıldım lütfen şans benden yana olsunnn :) nesli_5388@hotmail.com

    YanıtlaSil
  114. Ne güzel çekiliş! :)

    basakcolular@gmail.com

    frannyninpaltosu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  115. Katılmadan olmaz dedim ben de şansımı deneyeyim nyarikan@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. Nasıl sığınasım var kitabın içindeki güzel dünyaya...Canım sıkıldı, ruhum daraldı, yüreğim sıkıştı. Endişelerim korkuya dönüşmeye başladı bu sonuçları görünce...
    Güzel yarınlar dilerim.
    nehir@temizel.org

    YanıtlaSil
  117. keşşke benim olsa :)
    htc.arrslan@gmail.com
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  118. Merhaba, bir kez daha şansımı denemek isterim :) arzu.aydogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  119. çok güzel görünüyor :)
    herkese bol şans..
    melike.buker@gmail.com

    YanıtlaSil
  120. Merhaba. Çok güzel... beyazgul_maviturna@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. Selam :) belki sans benden yana olur... melekcavusoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. Merhaba, kitap cok güzel...
    narin_aydin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. Şansımı deniyorum 😉😘isilarda@gmail.com

    YanıtlaSil
  124. How can I can the copy of that book because I love all kinds of embroidery? Cheers!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Ivana,
      This book is available on Amazon as well as Turkish online stores like www.goblen.com. Except this, you can purchase it from Susan Bates etsy shop also.
      Thanks for your interest,
      www.tuvapublishing.com

      Sil
  125. merhaba. ben de katılmak isterim. ismhnozn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  126. Чудесная волшебная книга! Очень хочется :) С радостью запишусь))
    nikityaevaes@mail.ru
    http://madeslove.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  127. çok sevimli desenler.ben de şansımı denemek isterim. tasarimdunyamm@gmail.com

    YanıtlaSil
  128. Merhaba ayda hanım, sizi instagramdan da takipteyim, kitapları ordaki postta gördüm ve daha görünce bile içim açıldı:) bdirlik@yahoo.com

    YanıtlaSil
  129. Merhaba uzun zamandır sizin yapmış olduğunuz güzellikleri bloğunuzdan takip ediyordum . Bende sizin gibi bir çok şeyi denemeye çalışan biriyim. Bu kitap da benim deneyebileceğim şeylerle dolu gibi görünüyor. Umarım bu ödül bana çıkar . Size sevgilerimi gönderiyorum. aylin.yasar@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. merhaba cafenohut ben dilek düzenli olmamak kaydıyla elimden geldiğince bloğunuzu takip ediyorum
    bazen yorgunluğunuza, iş yoğunluğunuza, sevgili ailenize, babanızın ve sizin komik anlarınıza, kendinizi tatlı tatlı eleştirmenize ve en önemlisi o zarif elinizden fışkıran gök kuşağı renklerine sahip harika el emeklerinize bakmak ,okumak ,tanımaya çalışmak, imrenmek, ilham almak ''ayyy nede güzel yapmış ,bu harika fikirmiş'' demek ( tabi bunları kendi kendime diyorum zira ilk yorumum utandım biran ) sessiz sedasız bir takipçiyim anlayacağınız çekiliş bahanesi ile size ilk yorum bende katılıyorum şansım bol olsun kucak dolu sevgiler :)
    dilekfiliz@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. I would love a copy. I am retiring early next year and want to do more crafting and needlework.
    Patricia Lester [pat@ipwizard.co.za]

    YanıtlaSil
  132. Yıllardır heves ederim, bir türlü başaramadım, belki bu kitabı bekliyorumdur:)
    turkunacun@gmail.com

    YanıtlaSil
  133. Bu vesileyle İlk defa bir bloga yorum bırakıyorum :)
    Sizi cok severek takip ediyorum,ilhamınız bol olsun :)
    dilaragulay5@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. Bende istiyorum
    Burcucakir1976@gmail.com

    YanıtlaSil
  135. daha bugün gördüm bu kitabı...mumineb@yahoo.com

    YanıtlaSil
  136. yeniden kanaviçeye başlamam sebep olsun :)

    YanıtlaSil
  137. Aaayyyy cok guzelmis benim olur umarim
    uysalgulcin@gmail.com

    YanıtlaSil
  138. yine annemin şansına katılıyorum. umarım çıkar.
    nazlican.cayir@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. Biz çekilişe katılmak için mutluyuz! Mükemmel bir kitap, ben bu konuda hayal olacak
    grinna74@mail.ru

    YanıtlaSil
  140. I would love to have that book! Thank you for showing it!

    YanıtlaSil
  141. Kitap bir harika benim olsun çok isterim :))
    kocaogludidem@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. Harika! Yeniden kanaviceye baslamama sebep olur belki :)
    handeurgancioglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  143. Pek güzelmiş ☺
    cananayten@hotmail.com

    YanıtlaSil
  144. Benim olsun.:)))).hicranilgen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. Cok guzelll
    teraskeyfim@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. bayıldım , inşallah bana çıkar :) esmasunduvac@gmail.com

    YanıtlaSil
  147. O zaman bende varım :) yagmuurunsal@hotmaul.com

    YanıtlaSil
  148. Ne kadar harika desenleri var😄 bebisim uyuduktan sonra yapmak icin hevesleniyorum suan. Cerenerevikli@gmail.com

    YanıtlaSil
  149. Bu harika kitap için değer❤️
    neslishine@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. Tüm yaptıklarından İlham aldığım Sevgili Ayda,Harika bir kitap ,Şansımı denemeliyim...�� suheylamug @gmail.com

    YanıtlaSil
  151. hadi ben de deneyeyim şansımı. :) ferda.metin@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. It will be awesome to win this book!!!))) vanillin.home@gmail.com

    YanıtlaSil
  153. Şansımı deniyorum :) mervebtr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  154. Ben de geldim o zaman :) merve.sanliturk@gmail.com

    YanıtlaSil
  155. Henüz daha işlenmeden bile çok güzeller. Belki işlemek de nasip olur :). lepiiska@gmail.com

    YanıtlaSil
  156. Beautiful book! :)
    inisoraya@yahoo.com

    YanıtlaSil
  157. Desenler cok hos
    Yunkabu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  158. Gerçekten kitap harika görünüyor...Benim olsun :) merveozdemir_86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  159. şu kuşlu nakıştan bir tane yapmamin zamanı geldi :)

    Sizi pozitif enerjiniz için tebrik ediyorum, o enerjiyle bizleri de harekete geciriyorsunuz. Ne zaman sayfanıza baksak içimizdeki insan "kalk hadi boş durma sen de hayatına bir şeyler kat" diye cik cik ötüyor:) ❤

    smyy.btl@gmail.com

    YanıtlaSil
  160. Bu kitabı kazanmayı çok isterim, sizin yaptıklarınızı çok beğenmiştim :)

    shiningmindsturkey@gmail.com

    YanıtlaSil
  161. Herkese bol şans rabiayilmaz41@hotmail.com

    YanıtlaSil
  162. Ben de tipki sizin gibiyim, hayat cok kisa ama yapmak istedigim o kadar cok sey var ki, panikliyorum habire. Carpi isi de yapmak istiyorum, bu kitapLa baslarim belki. zehra_guven@yahoo.com

    YanıtlaSil
  163. Sessizce takip edenlerdenim ☝ İlk kez şansımı denemek istedim, hadi bakalım :)

    aysegulozkan11@gmail.com

    YanıtlaSil
  164. Çok güzel görünüyor.. Fırsat verdiğiniz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  165. ben de varım :) minekarahisarli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. Beautiful book! Would love to win it!
    Jenrussellrn@gmail.com

    YanıtlaSil
  167. Benim olsa ne güzel olurdu :) Sevgiler yilmaz.sirin@gmail.com

    YanıtlaSil
  168. Bende şansımı denemek istiyorum ;) hilalerdogan97@hotmail.com

    YanıtlaSil
  169. Iyi ki tekrar hattırlattınız, yoksa kaçıracaktım.

    YanıtlaSil
  170. İnşallah Benim olur ipeksinir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  171. Nakış kursuna yeni başlamışken benim için harika olacak bu kitap, İnşAllah bana çıkar 😊🎈❤
    msgsuozlem@gmail.com

    YanıtlaSil
  172. Kesinlikle super bir kitap cok bayılıyorum ama pek elim yatkin degil ama deli gibi sevip ve cok severek yapan kuzenim icin super bir supriz hediye olcak:) hem ceyizimede hediye edebilcegi guzel nakis modelleri olabilecek ayy hayali bile super yaaa benim kismetisin hissediyorumm :)
    esraozgennn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  173. Bana çıkarsa çok güzel bir hediye olacak ^^ merekocaman@gmail.com

    YanıtlaSil
  174. İnstagramda sizin sayfanızı incelerken gördüm fotoğrafı bloğa bi bakayım dedim yarışmanın halen devam ettiğini yazıyı okurken öğrendim.Çok isterim benim olsun sayfalarını seveyim �� inşaallah bana çıkar.konchezara@hotmail.com

    YanıtlaSil
  175. Ben de pek çok şeye merak sarıp, onları öğrenip başka bir şeye atlayanlardanım. Örgü ve dikişten sonra nakışa kafayı takmışken, bu kitap çok motive edici olur doğrusu!
    mugebanli@gmail.com

    YanıtlaSil
  176. binnazyagci@gmail.com Umarım bana çıkar :D

    YanıtlaSil
  177. That book looks great! ♥

    YanıtlaSil
  178. Zeynep.koral@gmail.com Denize bir taş attım:)

    YanıtlaSil
  179. Haydi viraaa:) ebrucengiz86@gmail.com

    YanıtlaSil
  180. I wish I could loosen my creativity blockade with that book. I've bought way too many embroidery floss like a maniac over the last 6 months :-D and haven't even started yet! MayaFlyOffice@gmail.com

    YanıtlaSil
  181. Cekirgeye bol şans.
    ismihansezer@gmail.com

    YanıtlaSil
  182. Çok ilgi çekici görünüyor m-sezer_91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  183. umarım bana çıkar sevgiler ayla8budak@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...