Bugün Bunu Sevdim / Today Liked This - Green Canoe Magazine




Neler anlattığını anlamasam da çok seviyorum ben bu dergiyi. Fotoğrafların, evlerin içinde kayboluyorum. Hele bu sayıda bir evin değişim fotoğrafları var ki bayıldım…

Green Canoe bloğunu da takip edeyim derseniz link burada!

Dergi için fotoğrafa tıklıyoruz!

Keyfiniz bol olsun…



I don't even know what talking about on the pages but I love this magazine so much. It is a great pleasure to see many amazing images...

Green Canoe blog is here, if you still don't follow her...

For the magazine, please click on image...


Enjoy!




3 yorum :

  1. Ne dediği kimin umrunda, fotoğraflar herşeyi anlatıyor zaten:) dilini bilmeden baktığım bir sürü blog ve dergi var bu yüzden, ben fotoğrafların daha çok şey söylediğine inanırım.
    bu sayıya bakmıştım ve o mutfaktaki tezgah perdesine takılmış, odun kütüklerinden yapılan masaya aval aval bakmıştım.
    Renkleri ne kadar ustaca kullanıyorlar, ne kadar samimi evler yaratıyorlar, her yer pastel değil, her yer renkgarenk değil, her yer siyah beyaz değil...
    hep alkış hep alkış, nereye kadar:)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy bayıldım dergiyede blogada müsait bir zamanda ayrıntılı bakacağım.Sanada bol keyifler Ayda.

    YanıtlaSil
  3. Valla Ayda bugün buna ben de bayıldım.Hele o tavuklar yokmu puantiyeli muantiyeli ayyyy aslında elimden dikiş mikiş gelmez ama dur bakalım yapcaz bişiler yapamazsam sen yaparmısın bana?hı?Bu yaz kısmetse kapalı bir balkonum var orayı sırf hayvancık ve bitkilerden oluşmuş minik bir çiftlik gibi süslemek istiyorum.yere bu tavukları tavana 3 boyurtlu kelebekler kuşlar doldurup tavanda sarkıttığım bir makreme sallangaca kuluçkaya yatmış bir anne kuşu ve yumurtalarını yeleştirmek istiyorumiyi fikir dimi?ohoo mektup gibi oldu bu yazı nasıl ama fikrim güzel dimi?sevgilerimle ay ben costum coştum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...