Keyif...





Tempoyu kaybettim sanki. Yılbaşı öncesi devamlı aklım pinterestte, bloglardayken, bir kal geldi bana, bir rehavet, bir gevşeme… Bunda akşamları bilgisayar başına oturamamın da etkisi büyük. Evde bizimkiler varken ne canım istiyor ne de boş vakit bulabiliyorum blog gezecek, fotoğraf düzenleyecek… Sonra da amannn olsun diyorum, yine çoşarım nasılsa yakında…

Şu anda ofis sıcacık, camdan karın usul usul yağışını seyrediyorum bir yandan da Santana’yı dinliyorum… Keyfim yerinde yani…

Umarım sizin de keyfiniz yerindedir…

Bu sıralar idare edin beni olur mu böyle tek tek fotoğraflarla…

Haftanız güzel geçsin efendim…


I have lost my routine in these days... My parent are here and I want to spend my all free time with them. Because of that I cannot visit your blogs and cannot prepare any post for my blog...

Now, Istanbul is snowy and I am at the office, I am watching to outside, listening to Santana with pleasure...

I hope you are also happy. Enjoy your week...
 
 
 
 

14 yorum :

  1. Olur, olur, idare ederiz :)
    Şişenin etiketi sevsinler :)
    Güzel haftalar olsun...

    YanıtlaSil
  2. Şişenin etiketini sevdim :)

    YanıtlaSil
  3. Nohutuummmmm
    insan tanımadığı kişiyi özlermii inanki seni özlemişimm..yazını görür görmezz ayy nohutt nerelerdesin demezmiyimm :)))yok dedim daha neler...canım senin keyfin yerinde olsun da 1 fotoğrafla geçiştir bizi...özlendiğini bil izlendiğini bil ama arkadaşım sevgiyle kucaklıyorummm

    YanıtlaSil
  4. Resim gerçekten keyiflik...

    YanıtlaSil
  5. Keyfin yerinde olsun, mis mis :) acele acele yaşıyoruz zaten.arada bir es vermeli , en iyisi :)))

    YanıtlaSil
  6. Vayyy ! İdare ederiz canım benim. Chateau Cafe Nohut ha!

    YanıtlaSil
  7. Sen instagrama geldin ya o bana yeter dermişim :))) Yok yok bloglarımızın yeri başkadır, sen kendine gelirsin yakında ve gözlerimiz bayram eder yine

    YanıtlaSil
  8. sizinde bu haftanız ve gelecek haftanız güzel geçsin:)

    YanıtlaSil
  9. Bugün bütün gün facebook'da İstanbul'dan kar manzaraları gördüm durdum. Kıskanmadım desem yalan olur, tam keyif yapılacak zaman. Soğuk ama karsız Datça'dan sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. İdare ettik gitti ama arayı çok uzatma emi, iyi keyifler:)

    YanıtlaSil
  11. Aynen aynen ben de öyleyim..
    Halden anlar, sana da güzel bir hafta dilerim..:)


    YanıtlaSil
  12. Valla ederim etmesine de ööyle çok üzün sürmesin ama lütfen bu rehavet.
    Gerçi fotoğrafa bakıp benim de o moda giresim gedi ne yalan söyleleyim :-)

    Fotolarından mahrum etme de bizi Nohut'cum :-)

    YanıtlaSil
  13. Mutlu haftalar..
    kar yağdı diye dün işten erken çıkarıldık çook keyiflendim:)
    bugün de aynı ümitteyim..oğlumu gidip öpcem yine çook oynıycaz lütfen erken çıkalım diye dua ediyom :)

    YanıtlaSil
  14. keyifle takip ettiğim fotoğrafların devamı gelecekse bir müddet seni mazur görebilirim :)
    bir fotoğraf bile sonderece cezbedici olabiliyor... aahh şimdi evde olmak vardı...
    napalım şöyle güzel bi sıcak şarap eşliğinde akşam tadını çıkarırım artık :) ...
    güzel bi tarif buldum denedim benden iyi not aldı :D sevgiler

    http://www.gurmerehberi.com/tarifler/kokteyl-tarifleri/alkollu-kokteyller/sicak-sarap-tarifi/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...