Haftasonu Kartı





Bizim çocukluğumuz, İpek Yolu Belgeseli, Kaptan Cousteau, Arena, 32. Gün , 7’den 70’e ve Uykudan Önce ile geçti.  İpek yolu belgeselini seyredebilmek için uykusuz kalırdım hem de daha ilkokula giderken… Artık ne anlıyorsam… Kaptan Cousteau ile denizlerin altındaki dünyada yolculuk yapardık, huzur verirdi o dinginlik insana. Arena ve 32. Gün ile gündemden her zaman haberdar olurduk, anlamasak da o çocuk halimizle dört gözle beklerdik bakalım bu hafta neler anlatılacak diye. 7’den 70’e ve Uykudan önce ise mutluluk kaynaklarımzdı, belki ismimiz bu akşam söylenir diye pür dikkat seyrederdik Adile Teyze’nin anlattıklarını.

Belki tek bir kanal vardı, belki herşey siyah beyazdı ama o ekranda öyle renkli kişilikler vardı ki onları seyretmek, onların yüzünü görmek bizi inanılmaz mutlu ederdi.

Son zamanlar da düşünüyorum da Türkiye teker teker o renklerini kaybetmeye başladı… Zeki Müren gibisi az gelir bir daha dünyaya, Barış Manço, Cem Karaca, Adile Teyzemiz… ve Dün kaybettiğimiz Mehmet Ali Birand… Hep gülen yüzü geliyor gözümün önüne, renkli saatleri, açık mavi takım ebliseleri, aceleci konuşması…

Ben üzüldüm, epey üzüldüm dün akşam bir renk daha gitti hayatımızdan diye… gittikçe tek tip olduğumuz, uçlarda yaşayanlardan, farklılıklarıyla sivrilip hayatımıza renk katanlardan her geçen gün biraz daha mahrum kaldığımız için…

Mekanı Cennet Olsun…

Sevdiklerimizin kıymetini bildiğimiz, sağlıklı olduğumuz her gün için şükrettiğimiz, hayatın tadını çıkartabildiğimiz bir haftasonu olsun hepimiz için…

 
We lost a very important anchorman and journalist of Turkey last evening. Mehmet Ali Birand passed away. He had been receiving cancer treatment for a long period.

I will remember him with his smiling face...

I wish all of us have a healthy and full of enjoy weekend.





 

11 yorum :

  1. Ooy oy dünden beri ne twitterde ne blogumda bu konuyu açmak istemiyordum, kimsenin yazdıklarına cevap vermiyordum. o gezetecilik adına tek başına bir okuldu.. Onun gibisi bir daha gelir mi bilinmez ama öğrencileri onun yolunda devam edecektir. Dayanamadım sonunda. Çok üzüldüm çok ama onun ardından ne söylenebilir ki diyordum. Elimizden gelen dua etmek, Allah hesabını kolaylaştırsın, taksiratını affetsin. Ardından bir fatiha okumak artık bize düşen...

    YanıtlaSil
  2. Çok üzüldüm ben de, trt ile olan tatsızlıklara rağmen hem de... Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  3. Televizyonu bir açtım ,yoğun bakımdaydı,akşam haberlerinde ise bir varmış bir yokmuş!
    Baki kalan bu kubbede bir hoş seda ise onun sesi kulaklarımızda çınlayıp duracak artık1
    Aceleden yaptığı konuşma hataları,kırdığı potlar... Ne hoş adamdı rahmetli nev'i şahsına münhasır!

    Mutlu geçsin hafta sonun Nohut'um!

    YanıtlaSil
  4. Allah rahmet eylesin.
    Harbiden bir kayıyor yıldızlar birer birer, karanlığa bürünüyor dünya.

    YanıtlaSil
  5. It's a little sad to lose the familiar faces of your childhood and to see that your city no longer looks like it used to... but life goes on! Happy weekend!

    YanıtlaSil
  6. Bende cok üzüldüm... gercekten hayatimizdaki mihenk taslarindan biriydi kendisi, 32. gün programi! Allah rahmet eylesin, son an´a kadar dolu dolu yasyip sonrasinda vedasini edip gitti... ne güzel bir ölüm...! ama aci :( güzel bir haftasonu diliyorum Nohut´um...

    YanıtlaSil
  7. Allah rahmet eylesin. Çok üzüldüm ben de, Mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  8. :( ben çok hüzünlüyüm zaten şu sıra daha bir dokundu o yüzden

    YanıtlaSil
  9. I wish you my dear friend a very happy weekend as well, and I'm sorry about the loss of Mehmet Ali Birand. It seems he had a great, and positive impact on you.

    xoxo (I don't remember if I have told you the meaning of 'xoxo', or if you know it, but it is a short and nice way to say 'hugs & kisses'

    Good night.

    YanıtlaSil
  10. Mekani cennet olsun sevgili Mehmet Ali Birand'in. Ne guzel soylediniz ''farklılıklarıyla sivrilip hayatımıza renk katanlardan her geçen gün biraz daha mahrum kaliyoruz'' :(
    Mutlu hafta sonlari!

    YanıtlaSil
  11. Sezen Aksu nun "Eskidendi Çok Eskiden" şarkısında bir yerde...
    Hani herkes arkadaş
    Hani oyunlar sürerken
    Kimse bize ihanet etmemiş
    Biz kimseyi aldatmamışken
    Hani biz kimseye küsmemiş
    Hani hiç kimse ölmemişken
    Eskidendi,çok eskidendi

    der ya hani...Siz büyüdükçe hayatınızda yer etmiş birilerinin kaybı içinizi acıtır ya. İşte Mehmet Ali Birand'ın ölümünde içim öyle acıdı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...