Haftasonu Kartı





Sanki ödevini yapmamış çocuk gibi hissediyorum kendimi buraya post koymadığımda, fotoğraf çekmediğimde, bilgisayarın başına oturmadığımda… Bir suçluluk için için kemiriyor sanki beni…

Mesela dün akşam tam yatıyorken açtım bilgisayarı yarın için bir iki fotoğraf düzenliyeyim dedim, oynadım, kolajladım, seçtim, sildim sonra yok dedim istediğim gibi olmayacak kapattım yattım. Diyorum ya bazen tempoyu kaçırıyorum ve sadece duruyorum. Ama keşke birazcık düşüncelerim de duruverse, şöyle birazcık gevşese…  Bu durma sırasında sanki iyice geriniyormuşum gibi hissediyorum, nasıl anlatsam hani sapanın ucundaki mandalina kabuğu gibi… İyice gerideyim ve fırlamayı bekliyorum: )

Hadi hayırlısı…

Ben bir saate kadar işten çıkacağım, sonra direk çiçekçiye gidip sıkı pazarlıklarla alacağım bu cumanın çiçeğini koluma takıp eve koşacağım.

Umarım haftasonu da güneş birazcık yüzünü gösterir de ev aydınlanırsa fotoğraf makinamla evin içinde dört döneceğim. Plan bundan ibaret yani…

Haftaya hızlı bir giriş yapabilmem dileğiyle…

Haftasonunuz şen şakrak geçsin…
 
I feel myself guilty when I did not interested with my blog. This feeling is gnawing at me constantly.

But I'm hopeful, I'll do a fast start next week.:)

I'm at the office now, after about half an hour to come out and I will go to the florist.

I'm planning to play with my camera and my flowers during all weekend...

I wish you, have a wonderful, joyful, creative weekend...






 

16 yorum :

  1. Mis kokulu çiçeklerle güzel bir hafta sonu olacak demek ki, keyifle geçmesi dileklerimle o zaman. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Have a wonderful weekend you too, dear Ayda.

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu zevkle takipteyim ^_^ Umarim istekleriniz gerceklesir haftasonu planlarinizi gerceklestirir haftaya hizli bir giris yapabilirsiniz. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar yorum bırakmasamda severek okuyorum tüm postlarını. Bana da oluyor o his plandığım bir şey olmadığında. Ama güneş açmasın ya kar yağsın yine yeniden :) Mutlu haftasonlarıı ...

    YanıtlaSil
  5. Umarım herşey gönlünce olur. Tatlı haftasonları.

    YanıtlaSil
  6. Nohutçum senin de haftasonun güzel geçsin.

    YanıtlaSil
  7. Ben bu duyguyu biliyorum galiba :)ama sen şimdilik annen ve babanla birlikte olmanın tadını çıkar :) nasılsa harika işlerle geri dönersin :)))
    Mutlu haftasonları!

    YanıtlaSil
  8. Fotoğraftaki çiçek gibi, hayatın en güzel renkleriyle geçecek bir hafasonu dilerim canım...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Thank you for the bunch of flowers - simply amazing and inspiring!

    YanıtlaSil
  10. Eveeet, ödev? Otur! Sıfır! Şaka. Bir tek fotograf bile günümüzü aydınlatmaya yetiyor. Sen keyfine bak. Biz burdayız.

    YanıtlaSil
  11. ekrana yapışıp çiçekleri alasım geldi :) harika

    YanıtlaSil
  12. bon weekend chère Nohut ;)) très jolies fleurs !

    YanıtlaSil
  13. nefis çiçekler görüntüler şahane çok mutlu haftalar

    YanıtlaSil
  14. çiçeklerin kokusu geldl geldi.
    sana katïlïyorum.

    YanıtlaSil
  15. I can't wait for seeing your new photos! Buttercup is one of my favourite flowers :)

    YanıtlaSil
  16. Ne güzel renkler bunlar, harika çiçekler. Çok zevklisin, çok! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...