cafenoHut



 
Dün evde avare avare keyif yaparken farkettim tarihi. Aaa dedim bugün doğum günü…

Tam 2 yılı doldurdu cafenoHut dün. Ne olduğunu anlamadan girdiğim bu blog dünyasının içinde dolu dolu 2 yıl geçirdim. Zaman zaman içimden bir şey yazmak gelmedi, zaman zaman çoştum, bazen çoştum ama zaman bulamadım… Ama kesin olan bir şey var dı ki hiç bu kadar süre devam edeceğimi düşünmedim.
İlk zamanlarda kendimi kaybetmişcesine dakka başı post girmişim, yavaş yavaş azalmış şimdi haftada bir –iki olursa ne ala: ) Bunda pinterest’in de etkisi büyük, hatta instegram çıkalı paylaşımlar daha bir hız kazandı. Zaman o kadar değerli ki, hızlı olan hep kazanıyor.


 
Bu iki yıl içinde ben de çok şey değişti. Bakış açım, zevklerim, isteklerim, amacım… Tutkuyla bağlandığım şeyler çok daha farklı artık. Kendimi bambaşka bir dünyanın içinde hissediyorum, sınırları olmayan, güzelin peşinde koşan, etrafına dolu dolu bakan, paylaşımcı, engin bilgi hazinesi ile dolu bir dünya.

Kısacası burada olmaktan çok mutluyum.
 
 

Aslında planım doğumgününe özel cupcake yapmaktı, onun fotoğraflarını çekecektim. Ama unutunca tarihi böyle son anda evdeki havuçlu kekle birşeyler yapmaya çalıştım. İlk önce keksiz çektim bir iki kare sonra anlamsız geldi, gittim kurabiye kalıplarından çiçek olanı kekin ortasına batırdım. Bu sefer de çok yüksek oldu alttan bir ısırık atıp boyunu küçülttüm: ) Bunları öyle hızlı yaptım kı benim bile başım döndü. Yoksa zaten karanlık olan hava iyice kararacaktı.

İşte bu blog sayesinde fotoğraf çekmek için bir amacım var. Sırf bu yüzden bile olsa iyi ki var…

Siz de iyi ki varsınız: )
 
 
 
I realized that yesterday was the second anniversary of the day I have started blogging. 
"cafenoHut" complated 2 ​​years yesterday.  From time to time, I have written so many things which I liked. , sometimes I felt myself exhausted, sometimes I wanted to share a lot of things but I could not find an available time.
But there is a certain thing that I have never thought to continue all this time.
 
 
I have changed a lot in these two years. Point of my  view, tastes, wishes, my goal... I tied up very different things with passion anymore. I feel myself in a new world without borders, in pursuit of beauty, sharer, a world filled with vast wealth of information...

I'm so happy to be a part of this wonderful world.

I love you...









111 yorum :

  1. nice nice yıllara, sen de iyi ki varsın , iyi ki seni tanımışız , sayende ne güzel şeyler öğrendik,öğreniyoruz ... inşallah 22.yaşını da kutlarız :)))))))))))))neden olmasın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 22. yaş mı, o zamana blog falan kalmaz kimbilir neler çıkar ama gençleri takip edeceğim kesin:)

      Sil
  2. İyi ki varsınız ki böyle güzel görsellerle içimiz açılıyor.

    Benim blogta evelsi gün kutladı doğum gününü 6 yılı devirdik bzizde ablası :)

    İyi ki yazıyoruz.. Birgün herkes blogger olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neee 6 yıl mı, maşallah, ben hayal bile edemiyorum diyeceğim ama baksana yıllar ne kadar çabuk geçiyor.
      Sana da nice yıllar o zaman:)

      Sil
  3. kutlu olsun o zaman :) iyiki gelmişsiniz blog alemine. Çok şey öğrendik çoook :D

    YanıtlaSil
  4. sanirim ilk yorum benden geliyor aydaci'm..blog macerani simdi okuyorum da bu postta, bu guzelim yolculuga sahit olmak da pek keyifli..senin ve paylasimlarinin takipcisiyim..hep ve hep..nice nice yillara. renklerle!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüh ilk yorum olamamış ama olsun:)
      Çook teşekkürler.

      Sil
  5. Happy Blog Birthday to you...your sweet little images always make me smile...that is the sweetest little cake ever! xoxo Happy new week.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much, It is very gratifying to get such a lovely comment from an experienced book owner:)

      Sil
  6. Nice nice mutlu seneler olsun:)! Seçtiğiniz görsellere bayılyorum bu arada söylemeden geçemeyeceğim:), sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. iyi ki dogdun cafenoHut!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki doğmuş ki ben de seni tanımışım be Gülçincik:)

      Sil
  8. O kadar olmuş mu?
    Zaman ne kadar da çabuk geçiyor.
    Daha dün gibi "aman Tanrım ne güzel bir blog ,ne kadar iç açıcı " diye seni izlemeye alışım.İlk sen mi beni buldun ben mi seni bilmiyorum ;zaten önemi de yok ama iyi ki seninle kesişti yolumuz Nohut'um!
    Asıl sen iyi ki varsın!
    Bana -bize - çok iyi gelen bir havan var senin.
    İzmir ve deiğer tüm vilayetlerin fırınlarından çıkan ekmekleri yesem yesem yine de çekemeyeceğim kadar güzel fotoğrafların,sanki herkes yapabilirmiş gibi ama sıkıysa yap da göreyimvari kağıt-makas işbirlikçisi oyuncakların ...
    İyi ki varsın canım benim!
    Bloğunun 2. yaşı kutlu olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahh oldu ya Nilgün Abla. Beni sen buldun ilk, yaptığın yorumlarla hep destek verdin, hep güzel şeyler yazdın, beni her defasında çok mutlu ettin.
      Şimdi de şu yukarıda yazdıkların ile ayaklarını resmen yerden kestin:)
      Çok seviyorum seni, çook teşekkür ederim çooookkk.

      Sil
  9. İyiki doğmuş cafenohut :) İyiki tanımışız, sevmişiz bu paylaşımları. Nice nice güzel yazılara, paylaşımlara ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım hep beğeneceğin şeylerle karşında olur bu blog:)

      Sil
  10. nohutummm mutlu güzel paylaşımlar olsun ....bu 2 senenin son zamanlarına katıldım bloguna bende ilk başlarda yazmadım sana yorum ama sessiz sessiz takip etmenin bir anlamı olmayacağını düşünerek katıldım hayatına seni tanımıyorum ama tanıyor gibiyim postlarını yakın takipteyim yenilerini eskilerinii :)))mavi sandalyelerini unutmuyorum hiç balkondaki sonra babanın hikaylerini:))nicee niceee senelere arkadaşımmm sağlıkla ve sevgiyle hep ol emiii :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Çoook teşekkür ederim, ne güzel şeyler yazmışsın. Mest oldum mest...

      Sil
  11. iyi ki gelmişsin aramıza ;)

    YanıtlaSil
  12. Happy birthday Cafenohut...Umarım daha çooooook uzun bir süre hayatıma renk katmaya devam edersin....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim, Burada biz birbirimizi besliyoruz sanırım, ben sizden bir renk, siz benden bir renk....

      Sil
  13. nice nice yıllara gülüm, nice yıllara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Hep beraber inşallah hep beraber cancağızım..

      Sil
  14. Cafenohut'un doğum günü kutlu olsun! Nice nice senelere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim, hepberaber inşallah..

      Sil
  15. Doğum günün kutlu olsun sevgili blog. İyi ki varsın ve iyi ki bizi sahibinle ve onun eşşsiz zevki, güzel gözü ve harika fotoğraflarıyla tanıştırdın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bunlar ne güzel laflar böyle, çok çok çoook teşekkür ederim

      Sil
  16. Daha nice yıllara cafenohutla... İyi ki yazmaya başlamışsınız, iyi ki sizi tanımış ve okumuşum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber sağlıkla, huzurla buralarda olalım inşallah...

      Sil
  17. Iyi ki dogdun cafeNohut :) Ve biz de sizi seve seve izliyoruz iyi ki..Fotograflara,paylasimlara devam...
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  18. İyi ki doğdun cafenoHut!
    İyi ki yazıyorsun Ayda!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki yollarımız bir şekilde kesişti:)

      Sil
  19. doğumgünün kutlu olsun cafenohut
    iyiki varsın zevkli kız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana Abla diyebilirsin Reyyan:) Bunu kaldırabilirim...:)

      Sil
  20. Güzel yazılarınla nice uzun yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber uzun yıllar buralarda olalım inşallah.

      Sil
  21. Congratulations dear Ayda!

    I've been following your blog for a while and I can see the changes you are talking about, and it is very interesting and rewarding to see and appreciate how your style and skills has evolved. A whole new world has opened up for me since I've started blogging, people like you has brought a new meaning about styling and beauty.

    Thank you for bringing some beauty to my world.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so muck my dear friend. We're taking inspiration from each other:) I love the blogosphere. Especially it provided me to meet with a kind person like you.

      Sil
  22. Happy birthday! And as we say here in Spain: ...y que cumplas muchos más!!!

    YanıtlaSil
  23. Ruhu hep çocuk kalan,
    Bloglara neşe olan,
    Yüreklendirici mesajlarıyla moral veren,
    Yaptıklarına güzel ruhunu dokunduran,
    Güzel Aydam...
    Blogunu takip etmeyi sevdiğim kadar, yüzyüze tanışmasamda kalbini de seviyorum ve seni gerçekten arkadaşım olarak görüyorum.
    İyiki blogunu açmışsın.
    Daha nice uzun yıllar birlikte olabilmek dileğiyle...
    Şiir yazıcam nerdeyse :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yaptın sen ya Sebi, şiiri yazmışsın bile:)
      Bilmukabele diyeyim bari. Öyle güzel şeyler yazmışsın ki, işte dedim Funda'ya böyle de insanlar var artık benim çevremde:)
      Umarım günün birinde yüz yüze de tanışırız. Tanışamasak bile anladık ya biz birbirimizi gerisi boş:)

      Sil
  24. nice yıllara cafenohut.fotoğraflara bayıldım.ne zaman yayınlayacaksın fotoğraflarla ilgili tüyoları.merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki yarın belki yarından da yakın:)

      Sil
  25. NOHUUUUUUUUUUUTUM....IYIKI VARSIN,IYIKI VARSIN, IYIKI VARSIN.... EN BÜYÜK "CAFE NOHUT"... SENI TANIMIYORUM YANI DAHA TANISMA FIRSATIMIZ OLMADI AYDACIGIM, AMA ÖYLE SICAK ÖYLE SAMIMI BIR BLOGGERSIN KI, ICIM DAHA ILK GÜNDEN ISINDIYDI ZATEN. BU YIL SENINLE TANISMA DILEGIMI EVRENE GÖNDEWRDIM... SANA DA KUCAK DOLUSU SEVGILERIMI GÖNDERIYORUM...SENI SEVIYORUM

    EYA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Zehra ahhh hislerimiz karşılıklı, telefonda ilk konuştuğumuz anda bile sanki yıllardır tanıyormuş gibiydim ben de seni. Demek ki kan çekiyor:)
      Umarım bu sene karşılaşırız biryerlerde:)

      Sil
  26. Blogunu ilk keşfettiğimde ''ne aydınlık bir blog''demiştim,biraz da iç geçirmiştim.Ben ne zaman böyle fotoğraflar çekebilirim acaba diye.O zaman hiç gelmese de, benim için hep iyi bir örnek oldun Ayda'cım :)Keşfettiğin internet dergilerini takip etmek büyük bir keyif,teşekkürler paylaşımların için.Nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim Hümeyra umarım hep mutlu ayrılırsın bu blogdan

      Sil
  27. mutlu yıllar :)) iyi ki açmışsın blogunu iyi ki keşfetmişim seni...umarım kendin için hep böyle güzel şeyler yaparsın :)) ben herkesin hak ettiğini yaşadığına inanırım,seni hak etmek için ne yaptık bilmiyorum ama iyi ki yapmışız....nice yıllara nohutcuk....

    YanıtlaSil
  28. Congratulations on your two year blog anniversary!
    I've only started coming here recently but i really like what I see. Keep on going that way; it's all really lovely.

    All the best,
    Aude

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much dear Aude. Your blog is also great, I loved your wedding posts. just wonderful:)

      Sil
  29. Happy blog-birthday!
    You have such a lovely blog, I just love to stop by ♥

    YanıtlaSil
  30. iyi ki varsın. iyi ki yazıyorsun , paylaşıyorsun. lale de en çok sevdiğim çiçektir. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bir erkek arkadaşım vardı bana hep lale alırdı, öyle güzel lalerdi ki onu unuttum laleleri unutamadım:))

      Sil
  31. sizde iyi ki iyi ki varsiniz Sayin Nohut :) bloga girince öyle keyifli ve huzurlu oluyorum ki...nice nice uzun mutlu ve güzel senelere.. sevgilerle... mutlu kalin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Nohut yerine Ayda Abla ya da Nohut abla desen sanki daha samimi olacağız hı ne dersin:)))
      Sen de mutlu kal:)

      Sil
  32. Nice yıllara,
    Blogunuz takip ettiklerim arasında, keyifli, huzurlu ve dingin, hoşuma gidiyor.
    Yüreğinize sağlık :)
    tuğçe

    YanıtlaSil
  33. iyiki başlamışsınız bu blog işine iyiki varsınız:) mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  34. Nice uzun güzel paylasimlara insallah,saglikla...

    YanıtlaSil
  35. Ne iyi etmişsiniz sade, özenli, şık paylaşımlarınızı hergün takip ediyorum umarım hep devam edersiniz sevgiler Zeynep

    YanıtlaSil
  36. iyi ki gelmişsin hamarat kadın :) hep beraber olalım...

    YanıtlaSil
  37. OOO ne güzel. Nice nice yıllara. Bi ben kutlamadım doğumgününü blogun. Benimkini hatırlayan olmadığından herhalde. Hem de sanal değil, kanlı canlı kendimden bahsediyorum :)
    Şu fotoğraf çekmekle ilgili yazı sandım açınca :) Gelecek değil mi? Okuyunca olsa ohooo, dimi? :)
    Nice yaşların(ız) olsun :)

    YanıtlaSil
  38. nice yıllara :))
    hep buralarda ol sen bizimde hep gözümüz gönlümüz açılsın :)

    YanıtlaSil
  39. Seni Deli anne sayesinde keşfettim. Sağolsun. İyi ki doğdun Cafe Nohut.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bence de sağolsun. Onun sayesinde tanıdım bir çok kişiyi.

      Sil
  40. Sen'de iyi ki varsın, iyi ki blog açmışsın ve iyi ki Sen'i tanımışız.
    Pek çok güzel şey gördük ve öğrendik sayende, inşallah uzun yıllar devam etsin, burada olmak hep keyif versin sana... kutlarım doğumgünü bloğunu ve sahibesini :))

    YanıtlaSil
  41. Nice nice yillara. Sen mutlu oldugun surece biz de mutluyuz. Cok ozledim konusmayi. Cok optum.

    YanıtlaSil
  42. iyi ki doğmuş blogunuz :) cupcake kağıtları harika. nereden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. LOndra'dan almıştım sanırım, hatırlayamadım.

      Sil
  43. nice tariflerle nice senelere inşallah canım

    YanıtlaSil
  44. ben maalesef blogları çok geç keşfedenlerdenim. ama en az 1 yıldır seni takip ediyorum. sayen(iz)de pek çok güzel insanın blogu ile karşılaştım. iyi ki varsınız, iyi ki bu sanal dünyada bloglarınız var. yoksa sizin gibi insanları nasıl tanıyıp takip edecektim. dünyama yayılan soft taze bir ışık gibisiniz. seviyorum sizleri. hepinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanal da olsa hisler paylaşılıyor burada, illa dokunmak gerekmiyorki biri ile sevinip, üzülmek için değil mi:)

      Sil
  45. Daha nice yıllar olsun :)))

    YanıtlaSil
  46. İyi ki bu iç açıcı blogu açtınız .Bir izleyici olarak zevkle ve merakla takip ediyorum .Sesim hiç çıkmadı ama şimdi kutlamak istedim.Fotoğraflarınızı ve el emeklerinizi çok beğeniyorum .Nice yaşlar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürler, umarım hep beğeninize layık kalır bu blog.

      Sil
  47. Canım Nohut'um, ilk blog yazmaya başladığımda, takip listemde ilk seni gördüm. O mutluluğumu anlatamam. Sen bana çok uğurlu geldin. İyi ki blog yazıyorsun ve fotoğraflarını paylaşıyorsun. Senin yazılarındaki ortak nokta, her birini okuduğumda enerjimin artması ve kendimi iyi hissetmem.
    İkinci yılın kutlu olsun. Nice güzel paylaşımlarını bekliyor olacağız. İyi ki bizimlesin.
    Sana sıcacık sarılıyorum Nohut'cuğum.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tatlı dillisin sen yaaa.
      Esas ben teşekkür ederim sana.

      Sil
  48. Merhaba Ayda
    yazını okurken uzun zamandır blog ile ilgilenmemeye hayıflandım ve özlediğimi farkettim..Zaman,mekan bunların bileşimi derken bazen bazı şeylerden uzak kalıyoruz dilerim bende tez elden dönerim.Fotoğraflar yine çok güzel olmuş ışığı harika sen karanlık vs diye kelimeler eklesen de:-)
    Daha nice 2 ler devirirsin sıkıntı yok rahat ol ve her devirdiğinde diğerinden daha iyi olur..
    selamlar
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa farkettim hiç sesi çıkmıyor bunun herhalde işleri yoğunlaştı diye düşündüm:))
      Dön aramızaaa...
      Haa bir de teşekkürler.

      Sil
  49. Ben henüz 2 yılı doldurmadım seninle tanışalı ama olsun halimden mutluyum:) iyi ki doğdun nohut,iyi ki varsın. Birlikte nice senelere:)

    YanıtlaSil
  50. Bi bakayım neler yapıyorsun dedim. Doğum gününe denk geldim. 1 yaş cupcake. 2 yaş cupcake. 3. yaş ?

    YanıtlaSil
  51. Nice nice mutlu mutlu ve bol fotoğraflı yazılara noHutcum :)

    YanıtlaSil
  52. daha nice yıllar olsun inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun olsun, yeter ki gönüller bir olsun..

      Sil
  53. Congratulations to your first two years! Your blog and your photographs are just lovely. I hope you keep going for many more years!
    xoxo Ingrid

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much. What a great honor to see you here:)

      Sil
  54. nice yıllara!
    bu güzellikleri yıllarca takip etmek
    büyük bir zevk:)
    iyi ki varsın Ayda,
    iyi ki doğmuş cafenohut:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim, biz birbirimizden çok besleniyoruz, o yüzden siz varsanız ben de varım:)

      Sil
  55. Nice senelerde birlikte olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  56. Biz takipciler icin buyuk bir zevk blogunuzun hayatta olmasi ;0 Iyiki post'lariniz devam ediyor. Nice guzel fotograf ve yazilara <3

    YanıtlaSil
  57. nice yaşlar al nice yazılar yaz nice resimler çek ve biz hep ööööyleee hayraaaan hayran bakalım emi :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...