Bu sıralar beni mutlu edenler...





Hani dedim ya ben gidiyorum Cuma çiçeklerimi almaya diye, işte bu gülleri aldım o akşam iş çıkışı. Normalde gül aldığım çok çok azdır, istediğim gibi böyle büyük ve tatlı pembe tonlarında güllere rastlayamadığımdan… Ama o akşam yine çok fazla seçeneğim yoktu ve resmen kandım çiçekçi kadına. İyi ki de kandırmış beni, Pazar günü hava biraz daha geç kararsa her halde en az 200 tane daha fotoğrafını çekerdim bu güllerin.


Mavi vazocuk da uzun zamandır kardeşimin odasında sessiz sessiz duruyordu, gel bakiim sen dedim sabahın köründe, elimdeki 3 farklı boyuttaki yuvarlak etiketler ile puan yaptım üstüne. Aman neredeyse yiyecektim vazoyu, nasıl sevmek, nasıl mutlu olmak, o nasıl çoşmak anlatamam. Neymiş efendim vazo puanlı olmuş... Hem sıkıldığımda da hop diye çıkartabilirmişim, ne güzel değil mi???

 


Pazar günkü bir başka mutluluğum ise şu sevimli minik kuş… Sevdiye’nin yılbaşında gönderdiği harika hediye paketinin içindeki harika kart. Daha önce de yazdım ya hani yılbaşında birbirinden güzel hediyeler aldım ve onları zaman içinde evimin nadide köşelerinde göreceksiniz diye, işte bu kuş da Pazar günü buldu kendi köşesini. Çok aradım ona uygun yuvarlak bir çerçeve ve sonunda Zara Home’da buldum, hem de sanki onun için yapılmış. Durup durup seviyor, öpüyoruz şimdilerde bu kuşu. (Bak Sevdiye ne güzel olmuş değil mi? Bulacağım demiştim sana.: ) )
 

Kahvaltıdan da anlaşıldığı üzre bizimkiler gitti… Zor dayandılar, neredeyse  o çılgın kar da gideceklerdi. Diyorum ayıp olur elaleme, kar kış kıyamette yola çıkılır mı, kızları istemedi derler, evden kovuldular derler… Ama yok ne varsa Balıkesir’de koşa koşa gittiler… Şimdi yine telefonlarda ilanı aşk ediyor, birbirimize hemencecik nasıl da özlediğimizden dem vuruyoruz… Sanırım biz bunu da seviyoruz…



Bu arada dün başladım şu fotoğrafla ilgili posta, bakalım ne zaman tamamlayacağım, yazıyorum da yazıyorum, artık ne bilip de yazıyorsam…

Bu günlük de bu kadar, şen ve esen kalın…
 

 

I bought these white roses this last Friday evening from my florist. Normally I don't buy so often rose but I am so glad them, they are still fresh and shining...
I took a lot of picture of them on Sunday. If the weather was nice and the days were a little bit long. I could have not stop myself.

Anyway... Sunday morning, I did a very very simple diy as you see. You need only a cute vase and some stickers... I loved so much this spotted blue vase. I'll use it with this style for awhile and then when I am bored, I'm gonna rip :) So useful..

This sweet bird is from my friend. She has sent me an amazing package and it had a birds card. I wanted to find a nice frame for it and finally last Saturday I found one in Zara Home.
Look at it, so cute isn't it?
 


By the way, I am started to write a post about my photography tips, but I am not sure when I can finish it, I am writing, writing and writing...:)

That’s all.. Have a wonderful day…







 

79 yorum :

  1. Bayıldım hem vazoya hem de kuşa: Harikasın yine.
    Robin kuşunu çok severim, türkçesinin kızılgerdam olduğunu da yeni öğrendim, bilmeyen varsa paylaşayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bilmiyordum, kızıl gerdan ha:) Bu bücürük için pek havalı bir isim:)

      Sil
  2. Bizim Datça'daki bahçe senin istediğin o kocaman pembe güllerle dolu Ayda, doğru dürüst başka renk yok. Bana da pembe gül resmi çekmekten fenalık bastı, keşke mümkün olsa da sana buradan kocaman bir demet gönderebilsem...Fotoğrafların yine içimi açtı, yazdığın yazıyı da merakla bekliyorum...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ahhh ne güzeldir o bahçeler, o güller oralarda... O güller gelmiş kadar oldu bana...
      Benden de kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  3. vazo sahane olmus!
    tam bana gore. Degistirmek isteyince de kolayca degisir. bayildim Nohut bayildim!
    ben zaten sizin evdeki herseye bayiliyorum orasi ayri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Dur herşeyi görmedin daha, hele gör ondan sonra.. Yok öyle bayılınacak bir yanı:)

      Sil
  4. Beni de şu sıralar güzel fotoğraflara bakmak mutlu ediyor, lakin sakinleşip hayal kurmamı sağlıyor. Seninkilerde buna dahil :)
    Tosbik 2 yaş sendromunda, beni de peşinden sürüklüyor velet :(( o nedenle hobilerimden elimi ayağımı çektim şu sıralar. Sen bişeyler yapıyorsun ya benimde içime ferahlık geliyor. Bak sevdiye de ortalarda yok, aynı durumdayız sanırsam :))
    Hep güzellikleri paylaşmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa Sevdiye'nin Kurabiyesi de hasta olmuş yazık.. Kıyamam ben onlara... Çok çok geçmiş olsun, onlar iyi olsun da her zaman yapılır böyle şeyler...
      Öpüyorum çook...

      Sil
  5. + çerçeveli minik kuş, puantiyeli vazo çok güzel :)

    YanıtlaSil
  6. This sweet birdy, these roses, this cute idea with the dots... OMG, it's beautiful!

    YanıtlaSil
  7. Sen ne harikasın böyle, ben o vazoya aşık oldum resmen, keşke öyle şirin bir şey bulsam da ben de puanlarla süslesem :)

    Çiçeklerini her gördüğümde "ben de böyle bir rituel edineceğim!" diyorum ama hep unutuyorum...

    Kahvaltı masan ne kadar huzurlu gözüküyor, ağzının tadını bilen, kendine güzel güzel sofralar kuran insanların hayranıyım, sabahtan beri evde tekim diye yatağmdan çıkmadım, üstelik yemeğimi de dışardan söyledim :(

    fotoğraflarına hayran bi takipçin olarak merakla bekliyorum yeni gelecek postunu. Profesyonel makinam yok ama belki acıcık ucundan bir şeyler kaparım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NE güzel şeyler yazmışsın, çoook teşekkür ederim.
      O post üstünde çalışıyorum ama çok yavaş gidiyor, işler de yoğunlaştı bu ara ama umarım faydalı olur...

      Sil
  8. Sen ne güzel ne zarif bir kadınsın Ayda, her seferinde fotoğraflarınla anlattıklarında mutlu edebiliyorsun, ben de vazoyu çok sevdim şurda olsalar o minik kuşla vazo sevsem sevsem onları... :)

    YanıtlaSil
  9. Bu post beni de çok mutlu etti. fotoğraflar çok güzel ellerine sağlık. hele o mavi vazo gerçekten çok güzel olmuş harika bir fikir. bende saksılarıma denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa saksılara gerçekten nefis olur, tamam belki çıkar zamanla ama olsun...

      Sil
  10. Ay cok guzell.ama pembe daha iyi olurdu.instagramda bulamadim sizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puanlar mı pembe olsaydı?? olur bir daha ki sefere de pembe yaparız.:)

      Sil
    2. Yok pembe gul istemistiniz ya o yuzden dedim. Instagramda yokmusunuz kesinlikle olmalisinizzzz

      Sil
  11. şu blogda ki fotoğraflara bakarken kendimden geçiyorum:) pastel tonlarına hayranım :)

    benim evim yeterince karanlık ve basık olunca bu tonları hiç yakalayamıyorum... :(
    fakat çekecek birşeyler bulduğum da yüzlerce kez fotoğraflıyorum :) bu sefer de eşimden "makinenin deklanşör ömrünü yedin yeteeerr!" diye bir azar işitiyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Fotoğraflar inanılmaz güzel bayılıyorum emek verdiğin fotoğraflarına..

    YanıtlaSil
  13. benim doymam için o kahvaltı tabağından en az 3 tane olması lazım, ayrıca her şeyi salla çayı demle. :)ben de ahşap bir tepsiye buz mavi üzerine beyaz puanlar yapmıştım. çook cici oluyorlar. Açık renk üzerinde beyaz puantiye harika oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer böyle oldu Reyyan Abla, bir dahakine demlerim söz:))

      Sil
  14. kuşa bayıldım.maviler de içimi açtı.deniz gibi:)

    YanıtlaSil
  15. what a beautiful sunday breakfast! and I like your spotty makeover! I wonder which kind of camera you use. I'm guessing quite a technical one, your photos are amazing! Heather x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I have Canon 550D and I have been preparing a post about photography, I hope it will be usefull for you.
      Thanks a lot.

      Sil
  16. Evinin dinginligine ve sakinligine nasil özendim nohut bilemezsin. Sevdiyenin kücük kusu, senin vazon ve güllerin. Ah ah gelip kivrilasim var koltugun bir kösesine:)

    YanıtlaSil
  17. siz ne tatlı bi insansınız ya =) dokunduğunuz her şey güzelleşiyor sanki.. iyi ki açmışsınız bu blogu ve ben de denk gelmişim bi şekilde.. her ne kadar çok yorum bırakan biri olmasam da her seferinde yüzümde gülümsemeyle kapatıyorum sayfayı.. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çoook teşekkürler. Umarım hep gülümsetebilirim o yüzü:)

      Sil
  18. Oh ne kadar iç açıcı görüntüler, yaptığın puantiyeye bayıldım ben bayıldım, Anne babanı en kısa zamanda görmen dileğiyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
  19. hepsi çok güzel,
    hele de kuş...
    mutlu olmak için ne çok neden var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama:)
      Maşallah diyelim hep beraber...

      Sil
  20. Gullere bakarken icim acildi vallahi(gerci yayinladiginiz tum fotograflara bakarken oyle oluyor). Harika renkler,minik kus cok cok guzel.Ve bir de su puantiye etiket konusundaki yaraticiliginiza hayran kaldim.Dedidiniz gibi sıkılınca cikartilabilir,super fikir verdiniz :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  21. huzur kokuyor oralar... çok güzel ..

    YanıtlaSil
  22. nohutum ben de sandım ki vazoyu boyadın, akıllı kadın ya :) çok beğendim.

    YanıtlaSil
  23. Daha fazla fotograf olsaydi bakmaya devam ederdim sanirim :) Sabah sabah sizin mutlulugunuz gunume yansiyacak eminim. Mavi en sevdigim renklerden biri ve vazoya yaptiginiz kucuk dokunusla Cath Kidston tarzini yakalamissiniz. Iyi gunler, sevgiyle kalin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var var, daha fazlası var, ileriki günlerde görürsün.:))

      Sil
  24. O kadar keyifli ki senin çektiğin fotoğraflara bakmak...
    Dekorasyonda uyguladığın minicik ama etkisi kocaman detaylar harika...
    Ellerine sağlık diyorum.
    Sevgiler:)

    designbydg.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim, ben den de sevgiler...

      Sil
  25. ben sana ne diyim emi...bak benim çoluk çocuk habilerim yüzünden beni protesto ediyorlar zaten,yapma bu güzellikleri göstere göstere psikoza giriyorum...şaka bir yana yine nefis fotolar..

    YanıtlaSil
  26. Aydacım vazo çok güzel olmuş. Güzel bir elbise giymiş sanki. Minik kuşa da bayıldım. Zaten böyle zarif şeyler Sevdiye'nin elinden çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama, ne yapsa harikalar yaratıyor...

      Sil
  27. Vazo fikrina bayıldım :) Çok ferah hoş bir yazı olmuş yine.teşekkürler

    YanıtlaSil
  28. Lovely idea and amazing photos!
    Ciao
    Aina

    YanıtlaSil
  29. Bayıldım her bir kare fotoğrafa, yazdıklarına...

    Şunu belirtmeden geçemicem; O çay poşetinin etiketi olmasa pinterestteki dekor fotoğrafından hiç farkı yok karelerinin:)

    Işığın bol olsun.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, Bu arada O sarı etiket yumurtanın sarısına gönderme:))

      Sil
  30. Tek kelimeyle gönlümü fet ettin beyaz gül hastası olarak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güzeller ama değil mi , şöyle dolgun dolgun..

      Sil
  31. vazodaki değişiklik çok güzel olmuş,
    so romantica :)

    YanıtlaSil
  32. Puantiyelediğin :) vazonun yeni haline bayıldım. Minik kuş da daha iyi bir çerçeve bulamazdı kendine. Ben de kullandığın fotoğraf makinesini merak edenlerdenim bu arada...

    YanıtlaSil
  33. Bir dokunuş bu kadar mı değiştirir bir şeyi. Ba-yıl-dımmmm. Ellerine sağlık.
    Kuşu yapan arkadaşta çook zevkli ve becerikliymiş.
    Hep böyle küçük mutluluklarla mutlu ol Nohut'çum :-)

    YanıtlaSil
  34. Nohutum elini attığın herşey bir sanat eserine dönüşüyor.
    Kuşun da, çiçeklerin de, kahvaltın da little mittle ne farkeder. hepsi birbirinden güzel.
    Sedo mun da ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim tatlı dilli Nilhan:)

      Sil
  35. boloğunuzu ilgiyele takip ettiğimi söylemeden geçemiycem sizden ricam http://evinindelisi.blogspot.com/2013/01/siparis-alinir.html bulinki yayınlıyaraktan bana destek olmanız evimden kurabiye yapıp satacağım blogunuzda duyurursanız size minnettar kalırım çünkü ihtiyacım var teşekkür ederim sağolun var kalın

    YanıtlaSil
  36. işleme kuş güzel
    ama o kupa ne güzel yaaaa
    ne şirin bittim kupayaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Londra'dan almıştım, www.cathkidston.co.uk adresinden almak istersen bulabilirsin sanırım. Kargo ile hemen geliyor.

      Sil
  37. Olmuş olmuş hem de şahane olmuş, o minicik kuşa çerçeve bulduğunu söylediğinde inanamamıştım ama bulmuşsun hem de alasını. Dur bir koşu ben de bakayım şu çerçeveden, bizim de bir robinimiz olmalı :artıııık )))
    Özlemiştik mavi vazoyu, dönüşü muhteşem oldu. Küçücük bir dokunuşla boyut atlatmışsın resmen, mutlu olunmayacak gibi değil. Sanırım ben bu puantiyeli haliyle ona aşık oldum.
    Sen hep mutlu ol ve mutlu kal nohutçuk emi. Bir de şen ve esen tabi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerine sağlık Sedom mavi kumaşa ne çok yakışmış minik Robin ve sende güzel günlerde kullan tatlı Ayda'cım, vazo dönüşümü, fikir şahane! Ama IKEA bunun pembesini de kırmızısını da satmalı değil mi değil mi? :D

      Sil
    2. :)) Ahhh be Seedo sen beni mutlu etin ya Allah da seni gani gani mutlu etsin. Evimizin- ailemizin yıldızısın:)

      Sil
    3. Ahhh Ahu olsa keşke dediğin gibi , şimdilerde mavisi bile yok:(

      Sil
  38. Aydınlık ve iç açıcı fotoğraflarına bayılıyorum ,vazo da minik kuş ve çeçevesi de bir harika olmuş eline sağlık ... bu çarpı işlerine bayıldım ben de yapmak istiyorum ,malzemeleri desenleri nereden buluyorsunuz bi yardım sevgili Nohut ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıda da yazdığım gibi o kuşu sevgili Sevdiye işledi ama malzemeleri tuafiyelerden bulabilirsin. Oralarda kitaplar da var. Ama internete de yığınla çıkar karşına.

      Sil
  39. Dear Ayda, once more I feel amazed by your beautiful photos, and I'm glad to know you are willing to share your knowledge with us.

    I've been using stickers around my house a lot, and coincidentally I made a post showing a small lamp and a chair that I embellished with stickers. Of course, my photos do not look as pretty as yours, but I can't care about it. I do my best even though I know my best is not that good.
    Somehow I feel that we have lots in common, but you have more skills than I have, maybe that's why I feel so inspired by you.

    YanıtlaSil
  40. senin fotoğrafların da benim için mutluluk kaynağı Ayda'cım. fotoğrafla ilgili postunu merakla bekliyorum!

    YanıtlaSil
  41. Merhabalar,
    Sayfanızı yeni keşfettim ve inanılmaz çok beğendim.
    Hele vazoya bittim, nasılda değişivermiş hemen havası :))))
    Yaratıcılık işte...
    Bu arada sizi izlemeye aldım (büyük bir zevkle hem de)
    Bana da beklerim Ayda hanımcım, http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmek dileğiyle,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...