Amsterdam'ın Renkli Dükkanları Var...






Herhalde Amsterdam’a gidip de bu küçük ama sevimli dükkanlara uğramayan yoktur.  Baksanıza ben kapılarından ayrılamamışım: )

Web sitelerine buralardan ulaşabilirsiniz; Juffrouw Splinter ve Kitsch Kitchen.
Probably, anyone who goes to Amsterdam had visited this small but charming shops. Look at these images, as if I could not leave their doors : )

Their web adresses ; Juffrouw Splinter and Kitsch Kitchen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haftanız rengarenk geçsin. / Have a colorful week…
 
 

25 yorum :

  1. Amsterdami da bu kadar aydinlik bir senin fotograflarin gosterebilirdi Nohut :)
    Aline saglik harika :)

    YanıtlaSil
  2. I love Amsterdam, wonderful images!!!
    Big hugs!!!
    www.arquitrecos.com
    Brasilia/Brazil

    YanıtlaSil
  3. Harika görüntüler hele o kumaşlar yok mu orada olsam hepsinden birer parça alırdım herhalde:)

    YanıtlaSil
  4. Allaaaah o kumaşlar ne öyleee :)))

    YanıtlaSil
  5. karlı küre var mıydı, şöyle müzikli, beyaz, sıcak ve düzgün şekilli:) ben onun peşindeyim nereye baksam onu arıyor gözlerim:)

    YanıtlaSil
  6. her bir kareye bayıldım hele o şemsiyelere aşık oldum.

    YanıtlaSil
  7. Baksana, kapılarından ayrılınacak gibi değiller ki...

    YanıtlaSil
  8. Daha bu sabah Kitch Kitchen'a girip yine abuk sabuk rengarenk seyler aldim :) Cocuklugum gibi orasi :)

    YanıtlaSil
  9. İç geçirmekten fotoğrafları tam idrak edemedim. 2. turda detaylı inceledim. İnsanın içi açılıyor. tşk.

    YanıtlaSil
  10. Çok renkli, çok şirin şemsiye ve fincanlara bayıldım doğrusu ..

    YanıtlaSil
  11. Oh me oh my...I am going to Amsterdam in March...and will make sure I find this store!!! Yahoooo...thanks for sharing

    YanıtlaSil
  12. Yıllar önce gitmiştim Nohut'cuğum.
    Çok beğendiğim yerlerden biri gerçekten.
    Fotoğraflar harika.
    Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Haklıymışsın, biz ikimiz gitmiş olsaydık dönüş biletlerimizi satıp, kendimizi bu ıvır zıvırları almaya adayıp, otostop çekerek dönerdik ya da en iyi ihtimalle oralarda kalırdık. Orada ki tavşandan istiyorum ne zamandır ama burada gördüklerimin hepsine de dalardım sonra al sana ben sınır dışı :))

    YanıtlaSil
  14. Bu dükkanlarda saatlerce harcayabilirim. Resimlere bakarken bile kendimi kaybettim, gerisi sen düşün artıkın :))

    YanıtlaSil
  15. Oh sweet Amsterdam! Love that city!
    We are going back to Holland in 4 weeks, I can't wait :)

    Hugs,
    Signe

    YanıtlaSil
  16. çok güzel fotoğraflar.içimi açtı.cıvıl cıvıl:)

    YanıtlaSil
  17. gorgeous I would love to go, what an adventure! Heather x

    YanıtlaSil
  18. Gülçinin ve senin sayende baharda gidiyorum ben de :)
    Artık bana bir kıyak yapar, gidene kadar bol bol Amsterdam postu hazırlansan çok sevinirim :)
    Bayıldım fotoğraflara, bayıldım !

    YanıtlaSil
  19. Dükkanların kendileri ayrı içlerindekiler ayrı güzel:)


    bir de dün Demirin yolmuş olduğu çok sevdiğim erica çiçeğinin muhteşem saksısını da gördüm ya:(

    YanıtlaSil
  20. orada olmak istedim:))

    YanıtlaSil
  21. o ne güzel fotolar öyle :)rengarenk çok hoş.takipteyim.banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  22. bu güzel dükkanlardan siz neler aldınız merak ettim doğrusu. Bu gün sizin de linkinizi vererek bir post yazdım. Bakalım beğenecek misiniz ?? http://sevimcolak.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. harika görünüyorlar, not ettim :)

    YanıtlaSil
  24. Got to love Holland!
    We are going there in just about 3 weeks and I can't wait :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...