Bugün Bunu Sevdim - Heart Home Magazine

 
 

 
Sonbaharın gelmesiyle birlikte tüm dergiler sonbahar sayılarını arka arkaya çıkartmaya başladı. Hangibirine bakacağımı şaşırmış durumdayım.

İşte bugün yayınlanan Heart Home Magazin. Daha önceki sayıları için buraya bakabilirsiniz.

Hadi iyi keyifler…
 
 
 
 
 
 
With the arrival of autumn, all the magazines began to publish new editions.

I can not stand to see all of them.

See above for Heart Home Magazine's latest issue. It is really great... See here for the previous issues.
 
Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 yorum :

  1. derginin içindekiler çok güzel ıkea nın kine baktınız mı?

    YanıtlaSil
  2. Bakmam mı baktım ama elime alıp incelemek için can atıyorum.

    YanıtlaSil
  3. marangoz olup bu dolaplardan yapasim geliyor :))
    cekmece tutacaklari da cocuklugumdaki gibi cok severim...

    YanıtlaSil
  4. keyifle karıştırdım,
    13.sayfadaki renk skalasına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  5. 67. sayfada ki detaylar çok hoşuma gitti, yastık, battaniye ve radyo bir de beyaz şömineyi ne güzel süslemişler, rengarenk, galiba 109. sayfa. Çok sevdim ben onları.

    YanıtlaSil
  6. Eifell Abajura bittim ben de :)

    YanıtlaSil
  7. sayende bende şaşırmış durumdayım:))

    YanıtlaSil
  8. bak onca guzel sey var ben hangi sayfayi dikkatle okuyorum choclate hazelnut tart. Yok ya benden dekorasyoncu bir insan olmaz aklim bu kadar yemekteyken hic olmaz :)

    YanıtlaSil
  9. Nohut tam da böyle bir dolap istiyoruummm mutfağıma ama azıcık küçük olsun bundan. onu al bunu al mutfağım zaten küçük sığamaz oldum ama bunu alırsam cam objeleri koymak hoşuma gidecek birde hemen elimin altınfa olacaklar. .Dergiye bakamadım ne yazıkki açamadım (bankam izin vermiyor belli ki) bakmak isterdim rastlarsam alayım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...