Haftasonu Kartı



Normalde Cuma günleri sevilir değil mi, yok ben sevmiyorum. Nedense işler Cuma günleri ayyuka çıkıyor, herkes sanki cumartesi günü inşaata başlayacakmış gibi acil acil diye taciz edip duruyor.  Etrafımdakiler  tatil rehavetine kapılmışken ben yine harıl harıl çalışıyorum: (
Neyse az kaldı günün bitmesine, bir şekilde geçecek zaman ve bir bakmışım çıkmışım işten…
Size bahsetmedim değil mi Haziran başında bir haftasonu Altınoluk’a gittik biz, sezon açılışına, geçen seneki aynı teraneyi yaşadık yine. Çok fazla fotoğraf çekemedim, bir kaç çiçek,  birkaç biber fidesi biraz da babamın gözbebeği karpuzları fotoğrafladım o kadar.
Şu yukarıdaki çiçekler de işte o zaman çekildi. Keşke daha yakın olsaydı şu Altınoluk da her haftasonu gidebilseydik, resmen burnumda tütüyor. Tatili iple çekiyorum.
Hepinize bol keyifli bir haftasonu diliyorum, tatile gidenler benim için de bol bol yüzsün, dinlensin.
Not : Bu arada ben bloglardan sadece birkaç kişi ile tanıştım, bir türlü denk gelemedim bir bloger toplantısına o yüzdendir tekrar hatırlatmak istedim hani dün bahsettiğim AtölyeCurcuna açılışını.


Everybody likes Fridays but I don't like. Our customers are going crazy every Friday : ) There are so many things I have to do.

Anyway I don't want to think this... After a short time, I'll be out the office and I'll forget everthing: )
I hope that you have a wonderful weekend.














8 yorum :

  1. Keşke uğrayabilsem Atölye ye. Orada olmayı ,sizleri tanımayı isterdim. Çiçekler harika. Dilerim sayılı gün çabuk geçer ve iznin başlar. Çiçeklerin gibi güzel bir haftasonu diliyorum sana ve kardeşine.

    YanıtlaSil
  2. İyi bir hafta sonu geçir Nohut'um! İşleri unut ,al kitabını gidin Fundayla Boğaz'a kahvaltıya oradan Atölye Curcuna'ya... Ohhh ne güzel bak keyfin yerine geldi bile değil mi?

    YanıtlaSil
  3. harika bir hafta sonu geçir sen de..
    bize lazımsın..

    YanıtlaSil
  4. İşleri unutup bol dinlenmeli bir haftasonun olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Have a wonderful weekend yourself dear Ayda.

    YanıtlaSil
  6. Ben de Altinoluk`a gitmek istiyorummmmm..........

    YanıtlaSil
  7. Canım ben yokken neler neler paylaşmışsın , hepsine bayıldım .
    Kelebekler de harika , hepsi için teşekkürler , sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Adı ne bu mini mini sevimli çiçeklerin acaba.
    Doğanın güzelliklerine doyum olmuyor değil mi, ben de bu sabaha kadarşı bodrum'dan döndüm, yeşilden, maviden, çiçekten sonra İstanbul, iş yeri öyle zor geldiki. Dediğinzi gibi Altınolul, Bodrum keşke daha yakın olsalar.. ya da İstanbul İzmir'in dibinde bir yerde olsa da biz de her haftasonu Ege'nin, Akdeniz'in bir köşesine 2-3 saatte gidebilsek :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...