Bugün Bunu Sevdim - 3 BY FRYD Magazine



 

Sabahtan beri bir türlü bakamadım bloğa, yorumlara cevap yazacaktım olmadı. Ama aklımda şu elimdeki işi bitireyim hepsini cevaplayacağım.

Ben işlerle cebelleşirken siz de severek takip ettiğim Jeanette Lunde’nin online dergisine göz atın istedim. O kadar yetenekli ve zevkli ki, renklerle o kadar güzel oynuyor ki. Ve ben bugün öyle mutluyum ki: )

Neyse işte daha önceki ilk iki saysı da burada. Keyifini sürün.





I am very busy today.  I could not write any reply of your comments yet. Do not worry, it is in my mind and I'll answer them as soon as possible.
But when I am working crazy, I want to share an amazingly wonderful online magazine of Jeanette Lunde. It is full of inspirations and cheerful colors.
If you want to look at the first two previous issue, please click here.



 



7 yorum :

  1. Bizi bu dergilerle tanıştırdığın için teşekkürler Cafe Nohut.
    O parlak renkleri, beyazları, ahşapları, el işlerini zevkle izliyorum.

    YanıtlaSil
  2. senin sevdiğin şeyleri bende seviyorum

    zevklerimiz aynıymış
    demekki sende zevkli kızsın :)

    mütevaziliğimi yerim ben hehehehehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) ne mütevazi olacaksın doğruya doğru

      Sil
  3. How brilliant is that dreamcather?!
    Think I have to try to make a few myself :)

    YanıtlaSil
  4. ayyyyy ,bu dergi çooook güzel, bayıldım, hele o sayfalar arasında gezinmek, hala bir hoşum şuan, bu arada kabul edersen mimin var bende röportaj bloglarla ilgili fikirlerin üzerine bekliyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...