Haftasonu Kartı



Aranızda benim yaşadığım problemleri yaşayan var mı bilmiyorum ama bu sıralar bloggerla başım dertte.
Hesabıma giriş yapıyorum sonra bloğu görüntüleye bastığımda sanki hesaptan çıkmışım gibi oluyor, ama aslında oturum kapatılmış değil. Böyle olunca gelen yorumlara cevapları yazamıyorum çünkü google hesabım açık değilmiş gibi algılanıyor ve hata veriyor. Hatta çoğunuzun postlarına da yorum yazamıyorum aynı hatadan dolayı. Yorumları pop-up penceresi olarak açılanlarda bu problemi yaşamıyorum, bir de MAC’de herşey normal… Anlamadım gitti. Akşamları evde yorum yazmaya ya da cevaplamaya çalışıyorum .. ne saçma bir problem.. Kime soracağımı da bilemedim, destek forumuna yazdım ama orası da körlerle sağırlar birbirini ağırlar modunda…  Hadi hayırlısı…
Bu vesileyle hepinize okullar açılmadan önce çocuklarınızla geçireceğiniz harika bir haftasonu ve hayırlı kandiller diliyorum…


I have some problems with blogger. I can't write any comment. I don't understand anything, when I sign up my blog with my IMAC these is not any problem...
Anyway, I hope everythings will be better next week:)
I wish you have a wonderful weekend.





43 yorum :

  1. backgroundla cok oynadin diye kizdilar mi sana acaba Ayda :P
    burada da kar basladi! dolayisiyla benim icin karli cok karli bir haftasonuna merhaba :)
    Blogger sorununun da cozuldugu sicacik guzel bir haftasonu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin öyle birşeyler oldu:) Kızdırdım birilerini... Sana da kaçıncıya yorum yazıyorum ama yok, hep hata hep hata...
      Bakalım bekliyorum düzelsin...

      Sil
  2. Kart çok uygun olmuş bu haftasonuna zira sanıyorum heryer yine kar yarın ve sonrasında da :(
    bloggerla bir problemim olmadı bu arada.

    YanıtlaSil
  3. ve iyi haftasonları tabi nohutcum sana da.

    YanıtlaSil
  4. sana da keyifli haftasonları diliyorum canım.. destek birimine bende yazmıştım ama cevap alamamıştım, pek işe yaramıyor sanırım.. umarım düzelir en kısa zamanda ;)
    kandilin müzbarek olsun bu arada.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. aynı problem bende de var :(

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel bir foto :) Hayırlı kandiller olsun! :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel hafta sonları:)))

    YanıtlaSil
  8. kumanda paneli-ayarlar-yorumlar-yorumlar için kelime doğrulama gösterilsin mi? evet mi işaretli? ben bunu evet yaptığımda düzelmişti. aynı problemi yaşıyordum öncesinde. sadece iphone'dan yanıt yazabiliyordum.

    iyi haftasonları ;)
    karsız ve sıcak geçsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın iş yerindeki bilgisayarda deniyeyim bakalım ne olacak...

      Sil
    2. ben de bir şey sorsam?
      yorumların altına "yanıtla" linkini nasıl getirdin? her yorumun cevabını ayırmak açısından çok güzel olmuş.

      Sil
    3. Ayarlardan yorumlar bölümüne geliyorsun ve gömülüyü seçiyorsun oluyor, ama sanki benim problemlerim bundan sonra başladı:(

      Sil
  9. İyi hafta sonları sana da:)

    YanıtlaSil
  10. sana da çok güzel bir haftasonu diliyorum nohutcuğum...
    ama...
    bu güzel kar fotoğrafını kıskandım...
    her blogda birbirinden güzel karlı fotoğraflar...
    yapmayın arkadaşlar,
    olan var,olmayan var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti bitti buradada yok kalmadı kar mar:)

      Sil
  11. mutlu bir hafta sonu olur umarım .
    arada blogda böyle sıkıntılar oluyor . sonrasında kendiliğinden düzeliyor ?? ilginç umarım kısa zamanda sıkıntı çözülür Hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelsin yoksa ben taktım mı kafaya müdürlerine kadar giderim:)))

      Sil
    2. gerekirse giderin hep beraber bendede bir gariplikler var :S bu geleneksel oldu galiba geçen yılda bu zamanlarda kapanmıştıya :S

      Sil
  12. seninde kandilin mübarek olsun, güzel bir hatfa sonu olsun :)

    YanıtlaSil
  13. ayyyy bende de başka sorun var

    panele girene kadar kaç takla atıyorum
    hata veriyor sürekli...

    ya sabır çekip keyfini bekliyorum düzelsin diye :)
    herkesin kandili mübarek olsun :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne oynayıp duruyorlar ki, biz iyiyiz böyle...

      Sil
  14. aynı sorun bende de var hem de uzun zamandır,şu an senin sayfanada ad-url yazarak yorum yazabiliyorum...5-6 aydır böyle olunca alıştım sanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off gerçekten mi.... Ne gıcık bir durum,

      Sil
  15. Aydacm keske yardimci olabilsem.. Ben ki picassayi bile kullanamayan biri oldum ciktim. eskiden olsa surekli kurcalar arastirir oynar biseyler bulur cozerdim. umarim yakinda duzelir,
    Benim icin artik hafta icleri guzel huzurlu ve mutlu ama size iyi hafta sonlari ve hayirli kandiller canikom.
    Karin tadini cikarin 5 yil oldu sanirim kar gormuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende düzelmesini umuyorum,:))

      Butaya da uzun zamandır ilk kez böyle yağdı.. İYi de oldu

      Sil
  16. Sana da güzel bir hafta sonu olsun Nohutcum. Güzel şeyler üret bizim için .:)Biliyorum ki boş durmayacaksın :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptım valla birşeyler, Ayaklarım zğrıyor şimdide. Ama yine yığınla fotoğraf çektiğimden ekranın karşısında ağlamaklı oturuyorum bu saat olmuş bak:) Kararınca çeksem hemen düzenleyip halledeceğim işimi...

      Sil
    2. Ellerine sağlık. Yapmaya devam et, hem de bol bol yap. Bir süre sonra göz problemleri, kas problemleri çıkınca yaptıklarını da zevkle yapamaz oluyorsun. :) Yada bu kolaylık ve lezzette yapamıyorsun diyelim.
      Fotoğraf olayı bende de vahim durumda. Bilgisayarı çökerteceğiz yakında. Yüklenenleri bilgisayardan silsende izleri kalıyormuş, tam silinmiyor. Ve fotoğraflar büyük ölçekli olduğu için bir hayli zorluyor makinayı. Ben pc ye tam aktarmadan, fotoğraf makinasının kendi belleği üzerinden çalışıyorum. Düzenlemeleri yapıp,sadece onları aktarmaya çalışıyorum makinaya. Tabii zaman varsa. Yoksa mecburen atıyorum. Sen nasıl yapıyorsun bilmiyorum ama aslında pc ye değilde, flash belleğe atmak lazım. Yoksa pc ler göçecek. :)

      Sil
  17. Ayda' cığım, sana da iyi haftasonları dilerim. Çektiğin fotoğraf çok güzel, çok beğendim - bir tane bile kar fotoğrafı çekmeye fırsatı olmayan biri olarak ne özendim, bilemezsin :)

    Yaşadığın Blogger sıkıntısı ile ilgili net bir fikrim yok ama bildiğim kadarı ile Google önümüzdeki ay itibari ile Google Friend Connect' in de içinde olduğu bazı uygulamalarını kapatacakmış. Eğer ki bu servisler üzerinde bir çalışma yapılıyorsa belki de birbirini etkiliyor ve zaman zaman sorun yaşamamıza sebep oluyor olabilir... Bilgisayar işlerine akıl sır ermez ya ;) Benimki de sadece bir tahmin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet senin blog'da okumuştum bu muhabbeti, oynamasınlar orasıyla burasıyla bir süre ... Tam yoluna sokuyorum hayda yeni birşey buluyorlar.. şimdi de google+ çıktı başımıza...

      Sil
  18. I wish you a very nice Sunday my dear friend, and I hope you solve the problems with your computer soon.

    YanıtlaSil
  19. Fotoğraf çok güzel, çok huzurlu :)
    Oğlumla okullar açılmadan, güneşli, keyifli bir haftasonu geçirdik. Meğerse sen öyle dilemişsin. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  20. Oh dear...I hope you soon get your problem fixed. It is not fun having trouble with your blog! May your week be blessed. oxo

    YanıtlaSil
  21. Thank you for your nice wishes:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...