Fırıldak Raziye


Bu basit şeyleri sadece fotoğraflarını çekebilmek için yapıyorum çoğunlukla. Çünkü görüldüğü üzre biz öyle fazla evden çıkmayı seven tipler değiliz. Aslında bloglarda sizlerin gittiği, gördüğü yerleri ve yaptıklarını okudukça o kadar özeniyorum ki.. En yakın zamanda ben de gideceğim, kesin yapacağım diyorum kendi kendime...  Ama hafta içi deli gibi çalışıp, herşeyi son 2 güne bırakırsan ne yapacağını şaşırırsın durumu oluyor bizde de… Öyle mi yapsak, oraya mı gitsek derken birden amannn gel evimizde oynayalım diyip kalıyoruz kaldığımız yerde…



Hani bir ara bahsettiğim gibi uzun uzun yıllar küçücük bir evde yaşadıktan sonra bu evde ne yapacağımızı da şaşırıyoruz sanırım. Eski evimizde pek durmak istemezdik, o yüzden daha çok gezerdik, ama bu evden çıkasımız gelmiyor, yılların acısını çıkartıyoruz sanırım. Haaa şunu da söyliyeyim o evimizi de çok seviyorduk o ayrı…

Neyse işte geçenlerde ya bloglar arasında ya da ETSY’de gezerken gördüm bu fırıldakları. Elimde iki tarafıda desenli kağıt olmadığından yine atlastan yaptım. Bu ilk denememJ  yani öyle fırıl fırıl dönmüyor. Döneninden de yapacağım. Düşündüm taşındım malzemeleri belirledim kafamda… Evin içinde fotoğrafını çekecek şey bulamadığımda yapar sizinle paylaşırım yineJ)


Bu hafta yine çok yoğunum. Ne güzeldi nazar değdirdim işime… Yıllarca deli gibi çalıştım, hep işten geç çıktım, hep koşuşturdum… Sonra birden bire hiç olmadığı kadar yavaşladı işler, ben de fırsattan istifade rahat rahat ilgilendim blog mevzunla… Ama şimdilerde hafiften eski temposuna dönmeye başladı…
Sabahları ofisde akşamları evde deli gibi çalışacağım demek ki… Yapacak bişey yok…

Hepinize muhteşem bir hafta diliyorum…



Sometimes, I make these simple things for only taking their photos.
We are usualy at our home and I can not find something every time for taking photo.
When I read your blogs I see that you are going somewhere, doing  something.
That time  I say to myself that I should do or go like them . But I am working very hard all week and I want to do a lot of things only in 2 days and I can not decide. So We are again at home:)

Actually I am happy at home. I can read a book, watch the fim, painting, some handmade, cook something.... 

Anyway, I saw these pinwheels on blogs or ETSY, I don't remember. Already it is very simple. I don't have double patterned paper so I made it from atlas. But maybe you can not spin it so easy. This is my first trial:) I thought, how can I make a spining pinwheel?? Now, I know.
When I will not find a something for taking photo at home. I will make a pinwheel and this time it will be spining.

Happy Monday...





30 yorum :

  1. rüzgar gülünü atlas sayfasından yapmak ne hoş bir düşünce..
    o döndükçe biz gezelim dünyayı... :)

    YanıtlaSil
  2. sorma nohut,

    benim de garip bir sekilde yine eskiye donmeye basladi yogunlugum. ne guzel yaziyorduk halbu ki. ne yapalim alisacagiz heralde :)

    Annem gormesin bunlardan koyar yazligin bahcesine bir suru kesin. Yalniz baba kiizmasin bu atlaslar bir bir gidiyor :)

    Elinize saglik
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin, fırıldaklar pek güzel olmuş, bu haritadan yapılan her şeye bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. İnşallah düşük tempolu bir hafta geçirirsin Muhteşem Nohut :)
    Fırıldakların döneninden yaparsan bir de o arad pasaj falan açarsan Biz talibiz, yalnız Ben'im fırıldağım Güney Amerika kıtasından olsun :))

    YanıtlaSil
  5. bu da güzel,ama aklım hala kelebeklerde :)

    YanıtlaSil
  6. Zeynep; Bak hiç öyle düşünmemiştim:))

    Gülçin; Evet yaaa... Şimdi toplantıya gireceğim mesela ama aklım sizin postlarda:((
    Bu arada babamın içi giderdi ama neyseki ancak Kasım ayında bize geldiğinde görecek:))

    Fadiş; Bende bendeee

    Sedo; Güney Amerika Haa tamam yazdım bir kenera:)))

    YanıtlaSil
  7. Sana da mutlu haftalar NoHutcuğum ! Yoğunluk mevzuu biz çalışmayanlarda da aynı minvalde. Bütün yaz kızlarla bahçede pinekledikten sonra bu aralar nereye koşacağımı şaşırdım ama olsun ben artık emekliyim ya iş olmayınca her yere koşarım :)))

    YanıtlaSil
  8. senin bu enteresan yaratıcı fikirlerine bayılıyorum sevgili nohut..
    en az onlar kadar hoşuma giden bir diğer şey de onlara taktığın isimler canım, "fırıldak raziye" süpper olmuşş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  9. küçükken az koşturmazdık fırıldağı döndürcez diye

    hey gidi günler heyy

    şimdi kuş korkutuyoruz onunla :)

    bizim evin üstü karşı evlerin üstü martı kaynıyor en üst katta oturduğumuz içinde martılar ara sıra ziyarete geliyorlar
    geldiklerinde de izlerini bırakıyorlar malum :)

    o yüzden ne gelsinler ne iz bıraksınlar camların kenarında

    zira temizlerken midem kalkıp kalkıp duruyor :D

    YanıtlaSil
  10. Çok şeker olmuşlar:)
    Acaba atlasın hangi sayfasından oldu bu fırıldaklar:))
    Belki çok gezmek istediğiniz bir ülkeye kaymıştır eliniz ve onun sayfasından yapmışsınızdır.Her baktıkça orada olmayı hayal edebilirsiniz:)

    YanıtlaSil
  11. Daha once hic yorum yazmamistim sanirim, belki sen beni bilmiyorsun bile, ama inan ben seni artik cok yakindan taniyorum. Yazilarini keyifle okuyor, fotograflarina bayiliyorum...sicaciksin, dogalsin...

    Kizimla bizde cok severiz birseyler uretmeyi...Firildak raziyeler pek seker olus, atlas fikri de cok hos. Bizde deneyelim en iyisi...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. I like your pinwheels, they look fantastic with these maps!

    YanıtlaSil
  13. eğer çocuklara yaptırabilirsem muhakkak yazıcam sana

    YanıtlaSil
  14. nohut, hiç kırk yama yapmayı düşündün mü

    bende harika şeyler yaparsın.
    çok muntazam kesimler yapıyorsun çünkü

    gözümü kapadım da

    evet evet
    güzel bişeyler yaptın :)

    YanıtlaSil
  15. Kendi yarattığın çok cici şeylerle iyi haftalar dilemen ne güzel.Balkonda ki çiçeklerin yanınada çok yakışır Fırıldak Raziyeler.Birde esen rüzgarla götürsün seni gitmek istediğin güzel köşelere atlas rüzgar gülleri...

    YanıtlaSil
  16. bende senin evde yarattığın harikalara özeniyorum:)

    YanıtlaSil
  17. Yine cok beceriklisin, bu firildaklardan guzel ruzgar gulu olur sizin Altinoluktaki bahceye :)

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuş yine :)

    YanıtlaSil
  19. Bende yapsam fırıldaklardan, saksılarıma koymam lazım. Kuşlar çiçeklerimi yemesinler diye !
    ELlerine sağlık, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  20. Bu kadar olur :) Haftasonu elişi kağıtlarından yapacaktım bu fırıldaklardan :)) Sonra vazgeçtim, kayık yaptım *-* Ama bak, benim blogumda da bir fırıldak var şu an :))) Bu arada, Nohutcuk, kargonu yolladım bugün (Yurtiçi Kargo), sanıyorum yarın eline ulaşır ;) Özellikle belirteyim, peşin ödeme :)) Sonra başıma iş açıyorlar, hehe :D Alınca haber verirsen sevinirim. Öpüyorummm *-*

    YanıtlaSil
  21. Nilgün Abla; Bencede iş olmadıktan sonra tüm yorgunluklar keyif:)

    Turta tadında yaşamak; Ben çok kullanırım Fırıldak Raziye lafını, kim söylüyordu acaba, Balıkesir'de belki kullanıyordu, yada ben mi uydurdum... Bilmem hiç düşünmeden yazdım ismi:))

    Reyyan; Iyyy evet yaaa Martılar iyi hoş da hem pislik hemde bazen öyle bir bağırıyorlar ki sanki birini gırtlaklıyorlar gibi:))

    Bu arada kırkyama yapmayı çok isiyorum aslında ama dikiş makinam yok. Deli gibi almak da istiyorum ama bir de onu çıkartmak istemiyorum başıma.. Bir yığın farklı şeyle uğraşınce hiç biri tam olmuyor:( Ama daha dün akşam bir yastık tasarladım kafamda , hatta kumaşları kestim bile elimde dikeceğim becerebilirsem. Bakalım nasıl oalcak:)

    Krnc; Şimdi kalktım baktım Biri Norveç civarları, diğerini anlayamadım hiç bildiğim yerler değil:) Norveç'i de görmek isterim ama.. Hatta daha geçen gün söyledim kardeşime. üşünür falan ama gidebilsek keşke diye:) Belki fırıldak vesile olur:)

    Ayşe; Ne güzel şeyler yazmışsın, Çoook teşekkür ederim. Umarım siz de yaparsınız Anne - kız:)

    YanıtlaSil
  22. Alicia; I am realy happy:)) Thank you...

    Zeynep; Aaa çocuklar iççin harika bir aktivite gerçekten de ... Ellerine o raptiyeler batmasın diye aklımda olan diğer yöntem ile yapabilirsem onu denersin hem daha güzel olur.. Listeye acil olarak işaretlendi:)

    Derya; Çook teşekkürler.. Ben de bir kaç tane daha yapıp çiçeklere koyayım iyi fikir gerçekten de..

    Meyra; Gerçekten mi:) Çoook çokk teşekkür ederim, amannn nasıl mutlu oldum şimdi:)

    İpek; Onun için biraz büyük bir mekanizma düşüneyim ben iyisimi gelecek yaza kadar:)

    Euphoric; Çok sağol:)

    Didem; Evet evet ben de yapacağım o işi:) Çok sağol.

    Demet; Çoook teşekkür ederim Demetciğim. Acayip heyecanlıyım, bu ilk olacak:)) Fotoğraflarını ancak h.sonu çekebileceğim yanlız:( Sabah erken çıkıyorum evden gelince de karanlık oluyor çünkü..

    YanıtlaSil
  23. these are so neat! I love them...and lovely photography too!

    YanıtlaSil
  24. sanırım senin çektiğin footoğraflarla ve senin gözünden en basit birşey bile ortaya inanılmaz güzel çıkıyor.Olay budur.

    YanıtlaSil
  25. merak ettim o yastığı şimdi :)

    hadi bitirde paylaş :)

    YanıtlaSil
  26. ben raptiye yerine topluiğne koyardım nohutum. gevşek kaldığından dönerdi benim rüzgargüllerim :D

    YanıtlaSil
  27. Cok begendim fotograflar cok güzel cekilmis yalniz

    YanıtlaSil
  28. haha güzelmiş ama senin post adın daha süper!

    YanıtlaSil
  29. Fırıldak Raziyeye bayıldım, ben de yapacağım :)

    YanıtlaSil
  30. I love crafts with atlas. Look what I did this:http://www.casadadona-santa.blogspot.com/2011/09/cartografia-de-charme.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...